Vilken hetta!!!



Vilken värme vi har! Det är fortfarande 27 grader varmt här och idag när jag var till min kompis E var det 31,5 grad i skuggan!!
Knappt så vi orkade prata...nej så var det såklart inte...kan det bli så varmt så man inte orkar "tjej-snacka"?



Vi orkade faktiskt både prata och äta rabarberpaj samtidigt.



Hade nog aldrig stått ut med den här värmen om jag inte fått lite ny energi av lite kompis-prat....

1 tinaz:

skriven

Simultanförmågan är ju rätt så bra hos oss kvinnor :o

//T

2 jayne:

skriven

Klart man kan snacka fast det är varmt !! Såg gott ut med rabarberpaj!!!

3 soffie:

skriven

ja detta är man inte van vid.

Hoppas det fortsätter!

ååå va mysigt ni hade det!

Själv har jag ätit tårta idag:O)

4 Pernilla:

skriven

Vi har också haft varmt dock inte såå varmt, tror jag. Jag har inte så bra koll, men rabarberpaj måste jag få koll på. Har inte gjort någon ännu i år. Skam!

/P

5 Kattis:

skriven

Men...jag glömde ju göra rabarberpaj till efterrätt.

Sååå synd. Men det blev ju dricka.

Ha det gott!

6 Tessan:

skriven

Åh vad smaskigt med pajen:) Tror bestämt jag måste fixa en sån i veckan:)

Här på Åland har det verkligen varit kanon väder. Såå underbart skönt! Synd bara att det betyder att exemsäsongen har börjat på isisen nu:( Stackars liten!

7 synne:

skriven

Kompisprat= energikick.....

Det lät ialla fall som du haft en fin dag.

Kramen.

Synne :D

Kommentera här: