Vaknade av ett skrik

Vaknade för ca 1,5 timme sedan av att A vrålar som besatt ute på gården...blir så klart livrädd och tror att en katastrof av något slag hänt...som tur var så var det "bara" hästarna som gått igenom tråden och spatserade runt på nysådden.
Där vill man såklart inte att dom ska vara men det var som tur var inget värre som hänt.
Eftersom jag vaknat så gick jag ut för att hjälpa till. Sen mockade jag i stallet och nu har jag ätit lite lunch vid datorn samtidigt som jag läst lite bloggar...det är VÄLDIGT lugnt i blogg-världen idag med.


glitter-graphics.com
1 vivan:

skriven

Ja det kan man lungt säga...tittade in nu en stund...har varit 20min i solen....och den är sååå het..fick gå in...vill inte få solsting...hoppas det gick bra med rymmlingarna...ha en skön helg...själv skall jag på Kanalfest i kväll...jippo. vi har här en gång varje år....kramiz

2 Bim HD:

skriven

Hm... tur att det inte var något värre ;) Även om det räckte ändå ;)

Men - jag har bloggat dock, lite... ;)

Må så grankott...

3 Camilla:

skriven

Här är jag! :) Hej! Det är inte många som bloggar nu, men det är ju inte så konstigt.

Kikar in från jobbet en sväng.

Ha en fin lördag!

4 Annelie:

skriven

Skönt att inget värre skett. Ha en fortsatt bra helg.

5 Maria:

skriven

Jag tror dom flesta har njutit av vädret.

Så skönt att komma hem till nybäddad säng.

Ha en ljuvlig söndag.

Kommentera här: