Tv-maraton

Idag har jag verkligen inte gjort mycket...bara slappat faktiskt.
Kvällen avslutades med ett rejält tv-maraton, och för ovanlighetens skull tre bra program på raken!



Började med "Sommar med Ernst".
Jag gillar Ernst och hans härliga idéer.



Sen blev det "Durham County".
Riktigt bra serie verkar det som.



Och eftersom vi hade spelat in kvällens avsnitt av "CSI NY", så tittade vi på det också.



Jag känner mig mycket bättre nu och har ätit lite också, så i morgon hoppas jag på mer aktivitet både här hemma och i bloggen.
1 Märta:

skriven

:)

du har en bra och intressantblogg så :)

2 carina:

skriven

Inte gjort något??....du är faktiskt sjuk så då ska man INTE göra något.

Även jag gillar Ernst....så nu dumade jag sommartoret på Ettan och följde med Ernst till TV4.

3 Ann:

skriven

God morgon raring!

4 Nina:

skriven

Meeeeen asch då... nu har jag ju missat de program du nämner. Attans! Fast jag hade nog bara somnat i tv-soffa i alla fall. Var så trött i går kväll.



Hoppas du mår bättre och bättre!



Gomorron, förresten :)

5 Cajsa:

skriven

Jag har så otroligt svårt för Ernst. Men Durham verkar vara bra. Väldigt läskig person den där ena...

6 synne:

skriven

Två av tre kände jag igen. Den Durham County vet jag inte vad det är. Men hoppas du hade det trevligt.

Go bedring nu då.

Kramen Synne:D

7 Mia:

skriven

Så skönt att höra att du är lite piggare...

Ernst...suckar En favorit hos mig också :-)

8 Taraldalbertine:

skriven

Thanks, keep up the good work.

Kommentera här: