Tv-kväll



Nu blir det tv-soffan och ett avsnitt av "Kommissarie Frost" för oss.

1 Camilliondollar Baby:

skriven

Själv har jag inte lämnat min på hela dagen, förutom för att åka och handla. ;)



Ha en fortsatt skön kväll! Den har ni förtjänat, efter allt som ni har gjort idag.



Kram

2 Mia:

skriven

Här hemma är det fotboll som gäller :-)

Heja Holland!

3 Vickan:

skriven

okejss , har det braa ,, aah det ska jag göra kram kram

4 vivan:

skriven

Tv-tv-tv- mina ögon blit 4-kantiga hjälp....kramiz

5 Ellen:

skriven

låter härligt,,,



Frost e bra !

6 Helena:

skriven

Här är det fotboll som gäller... suck.... så jag ska läsa min deckare.

7 evans:

skriven

Vi hyrde "På smällen" nu ikväll. En hel del fnitterfaktor i den filmen :)

8 Ann:

skriven

God morgon!

9 Åsa.S:

skriven

Här är det foboll för hela slanten på tv´n... suck

10 Sanderbeatrice:

skriven

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera här: