Tråkig dag



Idag har jag verkligen tråkigt...jag tror jag ska muntra upp mig med lite städning och matlagning...nu förstår ni hur tråkigt jag har det va...??

1 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

skriven

förösker frambringa en frukt&mandel till dig med tanken

2 Ellen:

skriven

j då,, muntrar man upp sig med städning så måste läget vara kristiskt,,,



hoppas nått roligare dyker upp att göra...

3 Alicia:

skriven

Hej där, idag fortsätter vi Fashion Blogger Awards med kategorin "Best fashion". Vilken modeblogg har det bästa modet? Rösta mellan Style by Elin Kling, Sofis Snapshots, Lisaplace med flera. Följ bara länken och skriv kort och gott numret på den du gillar bäst!



många kramar från Alicia



http://www.aliciasstil.se/2008/june/best-fashion.html

4 Melissa:

skriven

ja, denna dagen har varit väldigt dryg! :o

5 Mariama:

skriven

hoppas du inte har det lika tråkigt imorgon:)

6 Nettan:

skriven

Städning är väl ingen uppmuntran ?!

Ha, ha !



Hoppas du får en bra dag / kväll !



kram

7 Carin:

skriven

Förstår vad du menar...samma här. Låt en nygräddad kladdkaka sprida hemtrevnad i ditt nystädade hem ;) Det ska jag göra iaf. så fort jag städat klart...

Ha det bra!

8 Ann:

skriven

Precis!

9 Fredrik:

skriven

roliga bilder!

10 linda:

skriven

Städa..då måste det vara illa?....

hoppas kvällen blir lite bättre!

11 JULIA:

skriven

tack! :)



älskar din header!

12 Fredrik:

skriven

svar: ja kanske det! =O)

13 Anonym:

skriven

Vissa dagar är så där. Du kanske behöver en sådan dag just nu. Man brukar ju säga till barn att de ibland behöver ha tråkigt för att hitta på något kul. Efter städning, när det känns rent och skönt kanske du kommer på något - eller så är du enbart nöjd med det du gjort.

14 A:

skriven

Sådana dagar är hemska....

Hoppas det blir bättre i morgon.

Hur är det med hästen?

15 biljana:

skriven

Jag har också tråkigt. Vädret suger också.

Hoppas du får en trevlig kväll iaf :)

16 Carina:

skriven

Samma här, städat inne och i husvagnen, suck suck!

17 Ann:

skriven

Mmmm lät gott:))

18 biljana:

skriven

svar: haaha jag gillar pannkakor mer :p

19 Emma:

skriven

Jag borde också städat idag men jag gkömde lämpligt nog bort det...

20 Ann:

skriven

Jo vitt är en farlig färg....

I morgon då??? Birsta:=)))

21 Nina:

skriven

Jag köpte pelargonen på Bauhaus trädgårdscenter och där fanns bara en ytterst ung kassörska som inte visste något :(

22 Fia:

skriven

Oj, oj, det låter allvarligt! Hoppas städningen var riktigt rolig :)

23 caroline:

skriven

förstår vad du menar, jag har också galet tråkigt idag !

24 synne:

skriven

Ingen kul dag alls alltså....

kramen.

25 Vemundeira:

skriven

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera här: