Too much heaven

Jag lyssnar ofta på Radio Guld på eftermiddagarna och där kan jag titt som tätt  drömma mig bort med hjälp av några riktiga "gamla godingar", i dag spelades t ex den här underbara låten som jag har många härliga minnen till.

1 Maria:

skriven

Tack:D Det ska bli kul faktiskt hehe :P Ska antagligen läsa en linje som heter Samhäll-Europa, där man får åka till Paris i ett halvår och plugga :P Men får se hur det går med det, för det är ganska svårt att komma med på den linjen :) Vad läser du för nåt?

2 Linda:

skriven

Svar: Ja, den funkar alldeles utmärkt för mig. Sen vet ju jag tyvärr inte vad du gillar med mobiler. Visst, den kanske inte är den bästa dom gjort. Men den funkar.

3 Ann:

skriven

Nepps! Idag var det höstkänsla...

4 Blerta:

skriven

Verkligen!



Hur kan man älska någon som försökt få en mördad? Jag fattar inte. Hur sjukt som helst ju..

5 Maria:

skriven

Svar: Jahaa okej :) Vad gick du för linje innan då?

6 Mia:

skriven

Jag får lyssna på den sen när jag fått mitt eget bredband, här tar det för lång tid, men jag förstår att det är nåt jag gillar! ;-)

7 Mattiaszara:

skriven

God bless you

Kommentera här: