Titta, en tomat!



Bara stor som en ärta ännu, men det är i alla fall en tomat.
Tänk, snart får jag kanske äta solvarma tomater.
Om det blir sol då såklart...
1 niki:

skriven

Odlar du egna tomater ?! :O COOLT!

2 madelene:

skriven

ja! Hoppas det blir bättre väder snart=) Ha det bra!

3 josefin:

skriven

vilka fiina bilder längst upp i bloggen! :D

ha en bra kväll :)

4 Ingrid:

skriven

egenodlade tomater är godast!

5 erica:

skriven

ha en trevlig kväll!!

6 Tom:

skriven

Grattis! :)

7 Nilla:

skriven

Halloj

Jag kikar in på en lånad dator...du har ju ialla fall fått en tomat min har inte ens kommit så långt...ha det gott

8 jenny:

skriven

ussch jag gillar inte tomater..

9 azpn:

skriven

Vilken lyx att ha egna tomater. De smakar dessutom mycket godare när man odlat dem själv:) lycka till med odlandet och hoppas det kommer många fler.

10 Ulla:

skriven

Vilken lycka!!!

11 A:

skriven

Snart kommer mina med =)

Jag tycker inte så mycket om tomater... Bara kul att se dem växa =)

12 Bim HD:

skriven

Hm - det var det där med solen då... här tycker jag mest det är regn och rusk :( Längtar efter värme!!!

Hur dagen varit? Ja, nu har jag fått till ett inlägg om dagens rabalder, eller vad man ska kalla det ;) Dock lite trist än då min burk inte är med ok än, suck... blogga utan bilder? eller minimalt med det? jajaja... det kan bara bli bättre, hihihi...

Må så grankott...

13 Ellen:

skriven

åh så härligt med egenodlade tomater,,,



Min mor odlar alltid tmater på sommaren, dom är de godaste som finns !

14 Ann-sofie:

skriven

MMMM så gott med egenodlade tomater.

15 synne:

skriven

Klart det blir sol.....

Din tomat kommer bli så fin så.

Tänk vad gott det är med egenodlade grönsaker....

Kramen.

Kommentera här: