1 Camilla:

skriven

Vad vackert! :)

Jo, angående fisken hos mig - det stod faktiskt det i receptet, att det är en modern och lite starkare variant av mandelfisken. Du kommer garanterat att gilla den. :)

Kram på dig!

2 Mia:

skriven

Heeeej!! I morron ska vi träffas, hyresvärden och jag så då får vi väl se vad som händer. Hon älskar biskvier, så jag har bakat en stoooor biskvitårta, fjäsk??? Tja... ;-))

3 Pialotta:

skriven

Härligt sommarbold.. den gillar jag.. är mycket för sommarängar o fäbodar:-)

4 Pialotta:

skriven

Somrigt o vackert:-)

Vad min andre kommentar blev av vet i tusan, men försvann den.. Sommarbild helt klart.

Vinkelivink

5 synne:

skriven

Så härligt det ser ut....

Kommer ihåg vinterbilden du hade, den allra första.

Hoppas muisarna får bra med bete nu och att det inte är så torrt hos dig.

Kram.

6 Robota:

skriven

I like this site. Keep it up!

Kommentera här: