Till alla hundägare ;)



Vad säger ni hundägare...avstår ni från att pussa era små "snuskisar"?
Inte jag...även fast jag vet att deras små näsor varit på olämpliga ställen...det går bara inte att låta bli!!
1 Azra:

skriven

Jag måste säga att du har en jättebra blogg! Mycket omväxlande och intressanta inlägg, samt en väldigt fin design! :D

2 kicki:

skriven

Ja visst snosar vi och pussar våra husdjur trots att vi som sagt vet var det varit en stund tidigare...

Ha det gott i solen...kramen

3 evans:

skriven

Juni är en mästare på att hitta döda råttor, så när hon har käkat sådana brukar det inte bli några pussar!

4 A:

skriven

Jag tycker det är läskigt jag =/. Skulle själv aldrig göra det men mina barn gör det gärna..... Vad skönt att du blev bättre från illamåendet förresten =)

Kram....

5 soffie:

skriven

uhh tur jag ej har en hund och jag har alltid avskytt när hundar ska slicka på en !

6 Anna & Dina:

skriven

Bara bluff, visst är det kanske inte det fräschaste men hundar har sån otroligt stark saliv som dödar bakterier otroligt fort... :) En kompis som studerar medicin gjorde ett bakterietest och jämförde hundtunga med människotunga... Gissa vems test som vart alldeles grönt och övervuxet bara efter någon dag? :)

7 Annelie:

skriven

Hon får pussa men inte på munnen, det är för äckligt tycker jag.

8 Mimmi:

skriven

Jag är som dig. Jag kan inte låta bli att pussa på min hund :)

9 Nettan:

skriven

Här kan vi inte låta bli att pussa våra små killar.



Kramiz

10 carina:

skriven

Klart vi pussas jag och raggsockan ;)

11 Maria:

skriven

Tja vad är det man säjer....Lite skit rensar magen. Fast visst kan dom vara lite snuskiga ibland men det glömmer man när man får den där blöta pussen.

Tjing

12 Ann:

skriven

Klart jag pussas med Abbe:))

13 Ann:

skriven

Klart jag pussas med Abbe:))

14 synne:

skriven

Klart man pussas med jycken....

Fast hunden på gården här är inte mycket för att pussas..

Hon vill bara klia magen och få bröd hehe..

Kommentera här: