The brave one



Den här filmen såg vi igår och den var riktigt bra.

Radioprataren Erica Bain älskar sitt liv och lever med en fästman som hon avgudar. Lyckan tas dock ifrån henne efter att paret utsätts för en brutal attack då hon själv skadas svårt och hennes fästman omkommer.
Sorgen sätter sina tydliga spår och Erica klarar inte av att lämna tragedin bakom sig. Istället tillbringar hon nätterna på New Yorks gator för att leta upp förövarna
1 Nettan:

skriven

Den ska jag sätta upp på min lista !

2 Nettan:

skriven

Den ska jag sätta upp på min lista !

3 JOHANNA:

skriven

fin blogg:)

4 Fia:

skriven

Den filmen har jag planerat att se. Jodie Foster har väl adrig medverkat i en dålig film? Och hon har gjort vitt skilda rollkaraktärer och är alltid lika suverän.

Idag var vi ute och åkte motorcykel och jag kom på mig själv med att sitta och oroa mig för din häst. Blir hon bättre?

5 jayne:

skriven

ah..tack för filmtips!!! Jag tycker det är så svårt att hitta filme rjag vill se...

Ha en bra måndag!!

6 synne:

skriven

Ser ut vara en bra film.

Tack för tipset.

klems meg.

Kommentera här: