Strawberry, lemon & chili



Hittade en ny choklad i godishyllan idag som självklart måste testas.
Den var riktigt god, men väldigt söt...säkert god till kaffet.
1 Kattis:

skriven

Tror jag det.

Allt har ju små baksidor. ;P

Nu ska jag gå till bädds.

Suss gott!

2 Lillaviola:

skriven

Jo, nu ska jag erkänna att när Baileysen kom fram glömnde jag kaffet. Men det var såå gott!

3 A:

skriven

Javisst ja... Hoppas det =)

Nu har jag gjort utmaningen du hade...

4 Nettan:

skriven

För söt för min smak !

Jag har också smakat, man kan ju inte låta bli att smaka ny choklad när det kommer ut !



Kram

5 Ann:

skriven

Måste testas!

6 Camilla:

skriven

Oj, den verkat god. Måste testa!!

Nu har jag gjort utmaningen :-)

7 evans:

skriven

Låter som en spännande smakkombination! Den måste jag kolla efter i godishyllan - om jag kan slita mig från saltlaktitsavdelningen :/

8 Ann:

skriven

Tack:))

9 Ann:

skriven

Hm...måndag??

10 soffie:

skriven

mmm lät god,attans oxå nu måste jag ju testa den:O)

11 Ann:

skriven

Hm tisdag kan jag inte är jag rädd..

Näe veckan efter är inget bra alls tyvärr...

Men så tokigt! Ja men vi får skjuta på det då:))

Mysteryshoppa????

12 Camilla:

skriven

:-) Ja det tror jag också!

13 Mia:

skriven

Det måste vara nåt för en chokoholic att testa, så då ska jag göra det.... :-)

14 synne:

skriven

Den är supergod till en kopp rykande het nybryggt kaffe....

Har köpt på oss ett lager som ligger i kylen. Samt den daimen med forest fruit....

Mycket farligt i sommar.

Vill ha, men först frukost.

Kramen Synne :D

15 Lisa:

skriven

måste pröva :)

Kommentera här: