Sommarpratare



Dagens sommarpratare, Margot Wallström, var den första sommarprataren som verkligen lyckades fånga mitt intresse.
Vill du lyssna på henne så kan du göra det på webben.
1 Inga M:

skriven

Jag lyssnade också på Margot av en händelse. Det var väldigt bra, ömsint, lagom roligt, lite allvarsamt. Om hon hade valt att bli partiledare så hade socialdemokraterna vunnit nästa val utan vidare. Hon är suverän, men har det nog bra i Bryssel. Jag tror att Göran Persson aldrig förlät henne för att hon gjorde den karriär han ville göra men inte lyckades med. Och dessutom var hon kvinna! Strongt gjort Margot!

2 synne:

skriven

Håler med föregående talare. Så är det nog, han försökte ju få henne hem igen ett par gånger men misslyckades.

Hon är en stark kvinna.

Ska se om jag kan lyssna på webben idag.

Klems....

3 Carina:

skriven

Gulle dig....

Att påminna en så här.....jag har hört att hon skulle starta sommarpratet i år, men jag är en dålig radiolyssnare nu för tiden.

Det här var ju perfekt, lyssna på Sommarprat och blogga samtidigt :)

Och Margot är min favorit sosse också ;)

4 Troyiqra:

skriven

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

Kommentera här: