Sommarlåtar 1, En dag på stranden

För mig är det så att vissa låtar hör sommaren till.
Satt går och funderade över sommar-låtar och kom på en egen liten sommar-hit-lista.
Vilken är din favorit-sommar-låt?

Här kommer en av mina sommar-favoriter, presenterar fler eftersom och jag vill gärna ha förslag från er nu också.




Blir glad om du ger mig din röst !! ;)

BloggRegistret.se
1 Jessi:

skriven

snygg blogg :)

2 jespher - fashion is my lifestyle:

skriven

Hejhej allt bra med dig åd ? :D

3 Ann:

skriven

Ja det är tråkigt att det ska vara så!

4 my:

skriven

svar: ja det är skittråkigt. jobbigt också när folk blir sura för att man inte alltid kan fira alla högtider med just dom.

5 Emelie:

skriven

Daryl Braithwaite - One summer

Det är en härlig sommarlåt :)

6 Kim Von J:

skriven

Åhh den låten är skön!

7 tinaz:

skriven

Lovin' Spoonful - Summer in the city

UB40 - Red red wine ger mig seriösa sommarkänslor

8 britten:

skriven

Här kommer sommaren med balsam boys...

in the summertime...

Summertime and the living is easy...å det finns så många härliga....europa med santana..det är långa ljusa sommarnätter för mig...kram

9 Olessia:

skriven

nice :P

10 My:

skriven

Sommar låtar ja...måste vara gamla minnen från Halmstad-tiden, då jag älskade och lyssnade om och om igen på "Honung och guld" och "flickan i en cole-porter sång"...

11 Jessica Anshagen:

skriven

Hallå :)



Hoppas du får en jättebra måndag!



(www.jessi.se/webshop)

12 Junitjej:

skriven

Jag gjorde två inlägg imorse. De syns fortfarande inte på min blogg. Blogg.se strular!! Jag hoppas verkligen att mina inlägg snart syns.

13 Pernilla:

skriven

Det finns SÅ många men en som jag blir riktig glad av är "Ingen sommar utan reggae" med Markolio.

/P

14 ANJA:

skriven

Weezer - Island in the sun!

15 Sibel:

skriven

Hoppas du får en fin dag :) tyck gärna till om dagens outfit. Puss

16 jonna:

skriven

härlig låt!

17 Helen:

skriven

Hoppas du mår bättre nu, jobbigt när magen är i olag.

Ja du det finns så många bra låtar, men Sommartider med Gyllene Tider är ju inte helt fel :) Sen gillar jag Tomas Ledin med "En dag på stranden" tror jag den heter.

Ha en bra dag.

18 Madeleine:

skriven

Tomas Ledin är inte riktigt min favorit. Finns så många härliga låter som bara hör sommaren till. Ha det bra. Kram Madde

19 mumari:

skriven

åh....mina högtalare funkar inte..... jag gillar Coleporter song!Den är sommarkvällsfin!

Välkommen att tävla om en CupCake-top i min blogg!

www.mumari.se/2008/june/vinn-en-cupcake-top.aspx

20 Julia:

skriven

Magnus Ugglas låtar det är sommar de :D

21 Linda:

skriven

Fin blogg,kolla gärna på min,vad jag fick från inneonline.se idag,kika in deras hemsida o får du för dig att handla så kan du utnyttja rabattkoden hummingbird så får du 20% rabatt=)

22 Irma:

skriven

http://www.gratisrefill.se/?r=11878, om du blir medlem på den här sidan laddar dom på din mobil gratis

23 sandra:

skriven

jag tycker gyllenetider hör lite till sommaren, deras låtar!:D

24 Azra:

skriven

Jason Mraz - I'm yours är en helt härlig låt :D

25 Sanna:

skriven

Åh, det finns så mkt sommarlåtar.

Men med hög volym och bas på detta blir allt SOMMAR:



-->> Laurel Music - No One Wants Forever

David Guetta - Love Is Gone

Miio - När Vi Två Blir En

Nic & The Family - Hej Monika

Günter & Samantha Fox - Touch me

Eric Prydz - Call On Me

Eiffel 65 - Blue

26 Ulla:

skriven

För mig är Ledin sommar.

27 synne:

skriven

Den är sommar....

väntar på nästa låt hehe

Kramen Synne :D

Kommentera här: