Som en påse Gott och Blandat

Livet är verkligen som en påse Gott och Blandat!

Sött, Salt eller Syrligt och man vet aldrig vilken kategori som dagen hamnar i.
Vissa dagar är söta som kola och andra sura som en citron!
Det finns människor som kan förgylla tillvaron o det finns andra som gör dagen svart som lakrits. Som tur är så träffar man oftast på de som är söta och goda, som rött godis :)


Min blogg-vän Qristall har lånat ut dessa kloka ord till mig.
1 Helena:

skriven

Så rätt så. Men vad det smittar ändå, humöret. Ge omgivningen ett glatt leende och hälsa på dem med deras namn, ex hej, Ejmis! Så får man ett stort leende tillbaka. Visst är det stor skillnad om man säger namnet också och inte bara, hej.

Ha det gott.

2 Vaniljis:

skriven

God morgon! Har inte ens tid att uppdatera mig på alla dina inlägg, men jag återkommer! Ville bara önska dig en trevlig dag lite snabbt! Kram till dig!

3 synne:

skriven

Kloka ord. Lätta att komma ihåg oxå.

Huvudvärk borta nu....

Hoppas den håller sig borta.

Kramen Synne :D

4 Nina:

skriven

Så sant... så sant. Godmorgon!

5 Bim H-D:

skriven

Uff... nu blev jag sugen på en påse Gott och blandat, hm... beroende på att jag nyss kom hem från 90min träning? ;)

Må så grankott...

Kommentera här: