Snart semester =)



Sista arbetsdagen innan semestern idag =)
Ute skiner solen och det ser ut att kunna bli en fin dag.
Dagens arbetsuppgifter verkar inte bli alltför ansträngande och det är tur det, för jag behöver alla krafter tills jag ska trängas i livsmedelsbutiken i efter jobbet.
Det är säkert fler än jag som ska midsommar-handla idag...
Hur ser er dag ut?

Nu är det dags för mig att åka...jag säger som Gert Fylking...full fart mot helgen...OCH SEMESTERN!!!


1 Gabbi:

skriven

Morning darling!!

Ha bästa dagen!!

Kramen

2 Nina:

skriven

Jag ska snart iväg på ett jobb jag lovat bort mig på... sedan är dagen slut och jag också. I morgon är det ledigt.



Ha en skön semester!

3 Madeleine:

skriven

Ha en skön semester o midsommar. Själv har jag långt kvar till semestern ca 15 dagar kvar o jobbar hela midsommarhelgen, inget firande för mej inte. Ha en undrebar dag. Kram Madde

4 Maria:

skriven

Ja själv har jag en natt period kvar + 2extra nätter. Bra med extra nätter nu när man har böter att betala.

Hoppas du får en härlig semester...njut.

Glad midsommar önskar jag dig oxå.

Kram

5 Ellen:

skriven

vad härligt det låter...



Själv ska jag jobba hela sommaren... Har nyss flyttat och bytt jobb så jag har bara obetald semseter att ta ut och det har jag inte råd med,, men men,,,,,



sånt e livet,,, hoppas du får en hääärlig semester i alla fall, med sol och bad =D

6 matte:

skriven

Vi gjorde det mesta av handlandet igår.. skönt! lite det sista, jordgubbar och sånt handlar vi i morgon bitti. Ha en skön semester och glad midsommar!

7 soffie:

skriven

TJOHOOOOOOOO SEMESTER ha det underbart jag gå jag med idag!!!

8 Margaretha:

skriven

Jag önskar dig en riktigt härlig midsommarhelg !!!!!

Vi hörs om lite drygt två veckor....

Kram på dig

Margaretha

9 My:

skriven

Guuu så uuuunderbart! Ha en skön semester nu, är lite avis på dig...

Och trängas lär du få i mataffären, det har jag gjort idag.

10 Helena:

skriven

Härligt med semester. Själv har jag två veckor kvar. Vi har väldig tur. Behöver inte handla till i morgon. Slutat tidigt idag. Ikväll skall vi ut och äta middag - 15-årig bröllopsdag!

Kommentera här: