Snart hemgång



En och en halv timme kvar av arbetspasset...snart dags för morgonsysslorna och lite frukost...sen hem till den sköna sängen för några timmars härlig sömn.
Vad ska ni göra idag?
1 Lena:

skriven

I dag ska jag vara funktionär på dressyrtävling. Sista starten går 21.45 i kväll... I bland luktar det av brandröken här, men det har varit mycket värre om jag kommer ner på byn. Ha en bra dag!

2 Kattis:

skriven

Åh, godmorgon...eller godnatt kanske.

Suss gott och ha det så jättetrevligt ikväll.

Må gott!

Kram

3 Ulla:

skriven

Godmorgon! Vi ska få besök av min barndomskompis. Vi har känt varandra sen lekistiden, men blev riktigt goda vänner först i sjuan. Nu skulle jag inte klara mig utan henne. Vi träffas inte så ofta, men vi hörs varje dag på sms. Vi ska till Botaniska och insupa alla goda blomdofter och ikväll är det bio Indiana Jones.

Kommentera här: