Smycken till min klänning

Jag behöver smycken till min klänning och nu har snälla Kattis lovat göra ett smyckeset till mig =)



Jag har tänkt ha gula leggings till och i klänningen finns även färgerna beige, grågrön och turkos.
Lånade några bilder på smycken hos Kattis för att visa vilken typ av smycken jag tycker om.











Jag vet att det finns fler smyckestillverkare i blogg-världen så nu när ni vet vad jag gillar så kan väl även ni "lobba" för några av era smycken.
Det behöver inte nödvändigtvis vara pärlor, även andra smyckes-stilar är välkomna.
=)
1 Helena:

skriven

Har du tittat på www.dagochnatt.se De har snygga smycken till ett bra pris. Och så kan du få ett tillfälle till ett smyckeparty. Har du ingen försäljare i närheten av där du bor så varför inte bli en säljare själv, så har du alla smyckena hemma. Min kompis är säljare och jag lovar de går åt som smör i solsken. Kramis.

2 Kattis:

skriven

Hihihi, detta blir spännande!

Har jag många "konkurrenter" ;D

Själv går jag till sängs och lämnar dig med en, snart, uppsjö av smycken. Hihi

Natti natti

3 Kattis:

skriven

Man vet aldrig vad som döljer sig bakom dessa bloggar. Hahaha.

Snart kryper dom fram, alla pärlpysslande monster och överöser dig med bilder på vackra smycken. Hahahah.

NU är jag trött för jag börjar spåra ur totalt.

Natti natti.

4 Ellen:

skriven

verkligen jätte mysiga smycken !

5 Ellen:

skriven

tatueringen gjode inte särskilt ont,,, det stacks lite bara,,, jag var beredd på betydligt värre smärsta ! Fast just armen är ju ett ställe som inte är så känsligt,,, värre att göra där huden är tun,,,



Va skoj du tyckte den va fin =D

6 Elise:

skriven

Skitsnygga saker!

Äi nu ska jag sova.

Natti :)

7 Evelina:

skriven

Jättefina smycken!:)



Sov gott och ha en superb dag imorgon!

8 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh vilka fina smycken!



Kram Sus

9 Camilliondollar Baby:

skriven

Vi blir runt 40 personer!



Fina smycken! Snart är väl syrrans hemsida klar också...



Kram

10 matilda:

skriven

himla söta armband :)

11 Jessica Anshagen:

skriven

Hos mig kan du vinna jättefina smycken! Kolla in min sida för mer info :)

12 Vaniljis:

skriven

Du gillar samma stil på smycken som mig. Skitsnygga!

Ha en underbar dag. Idag ska jag på skolavslutning, dottern slutar nian. Kram

13 Ann:

skriven

Morning!

Hon gör så vackra smycken!

Har ett själv:))

14 Inger Maryissa:

skriven

Mycket vackra smycken.

Speciellt de rosa smyckena ( fjärde bilden uppifrån ) gillar jag mycket. De är så fina.

Fin klänning också.

Ha en bra dag.

15 Kattis:

skriven

Hallå!

Jag har ett olivgrönt smycke som jag vill ska passa din klänning. Du får foto på det i helgen.

Men du har ju massa kommentarer på smyckena, det har jag missat.

Vad roligt.

Kram

16 Victor:

skriven

Lessen att jag postar så sent, men ändå...



Det finns en hel del fina smycken i samma stil på www.choty.se.

Kommentera här: