Smycken och ny doft

I förrgår efter jobbet var jag en sväng till Birsta City och shoppade lite.



Min Mystery Shopping blev ett armband och ett par örhängen.



Köpte en ny parfym också, den till vänster, och två nya nagellack, resten av sakerna på bilden fick jag i present för att jag handlade parfymen...alltid kul med lite extra gåvor så där =)
1 Nettan:

skriven

God morgon !

Snygga smycken.

Åh, den där parfymen luktar ju så gott.

Den har jag också haft !



Hoppas du får en bra dag !



kramiz

2 A:

skriven

Men vem har hand om det?

Det låter ju väldigt häftigt =)

3 Tina:

skriven

Den parfymen har jag.. den röda..gillar den skarpt nu under sommaren luktar fräscht.

Ha det!

4 matte:

skriven

armbandet och örhängena... SUPERSNYGGA!

5 Bim HD:

skriven

Oj, ingen dålig present för att enbart ha inhandlat parfym!!! Hm... skulle behöva en ny, eller en jag riktigt gillar! ;) Nagellack som var nytt kände jag för idag... det som finns fotat i bloggen, lek med kameran... passade inte riktigt ok till klädseln idag ;)

Må så grankott...

6 biljana:

skriven

Har också den parfymen :)

7 Felixida:

skriven

Great site! Thanks for letting me look around. :)

Kommentera här: