Sååååå bra!



Ni missade väl inte premiären av "Morden i Midsomer" igår?
Jag var lite orolig inför den här säsongen eftersom den förra säsongens avsnitt bara var "sådär"....
Men premiäravsnittet var jättebra, hoppas det håller i sig nu.
1 emelie:

skriven

svar: tack för din åsikt! Jag håller med dig ;) Ha en bra dag!

2 Kattis:

skriven

Jag har luyckats missa ALLA programmen.

Fattar inte hur det gått till.

Får hyra alla avsnitt.

3 Lotta:

skriven

Tittar på den ibland, den är helt ok. Skönt att se en kommisarie som inte är skild och har alkoholproblem.

4 Mia:

skriven

JOOOOOOOO, jag missade det! Förb****t oxå!

Jag väntar på en digitaltvbox från Telia, som skulle kommit igår, men icke sa Nicke. :/

Det finns ingen antenn eller nåt på huset så var och en av hyresgästerna måste fixa tv själva...

5 Sofia:

skriven

Nackdelen var väl när dom knäckte nacken på kaninen. (ha-ha vitsigt)...

Första gången jag ser det. Jättebra.

6 synne:

skriven

JAG KUNDE INTE SE DET.....

Den helvetes digitala sändingen bara krånglar.

Fy fanken så sur jag är.

Vill ha tillbaka den gamla goa tv tiden....

Undrar om någon spelade in det så man kan få låna bandet eller köpa en kopia....

Kramen från sura Synne :(

7 Nilsmolly:

skriven

Hi! Your website is really interesting! I like it!

Kommentera här: