Reklam



Det märks att det närmar sig löneutbetalning i Sverige.
Brevlådan håller på att sprängas av reklam.
Vilket vansinne dessa reklamutskick är egentligen.
Undrar just hur många träd som går åt till detta varje vecka?
1 sara:

skriven

haha, ja jag hatar reklam!

2 Camilla:

skriven

ett antal träd. :P

3 Ann:

skriven

Ja fy vad kallt det var!

4 A:

skriven

Ja, en del reklam blir det =)

5 Sojung:

skriven

sv: ja var ett jävla oväder här igår, tur att man drog ur datorn!

6 Ann:

skriven

Tack raring!

7 sara:

skriven

SV:Skönt att inte ha några fobier :)

8 sanna:

skriven

usch ja, mkt reklam

9 Bella:

skriven

Hoppas du får en underbar dag!

10 Bella:

skriven

Svar: Jag håller med.. älskar sommar låtar :)

11 LOVISA:

skriven

Hatar reklam

12 Stina:

skriven

Hej! Kom in till din blogg via vwellermos blogg. Hittade din söta katt som du har som profilkort. Nallade de av dig. Hoppas de inte gör något. Jag tar bort den om du säger det.

Kramar Stina

13 Inger Maryissa:

skriven

Jag är också så trött på all denna reklam, som också betyder så mycket extra spring till sopstationen.

Ska försökta med att sätta en lapp på dörren om att jag vill ej ha den, och hoppas det hjälper.

Och håller med om, att det är ju slöseri...och hur många träd som går åt till detta varje vecka...



14 synne:

skriven

Allt för många träd.....

Inte handlar man mera heller.

15 Viljariris:

skriven

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

Kommentera här: