Rabarberpaj



I eftermiddag får vi besök av några som vill titta/hälsa på "Flisan" och jag har inget att bjuda på.
Dags att baka en rabarber-paj alltså.
1 REBECCA:

skriven

gud va gott :D

2 Kattis:

skriven

JA, djuren är väl som människor, olika såklart. Varför inte?

Katterna är ju döttrarnas och de valde sin katt och det visade sig att katten är exakt likadan som dom. Hihi En hemmakär och en ute jämt. En kelig och en helt egensinnig.

Haha

3 jayne:

skriven

mmm...va gott. DET var ett tags edan vi bakade det...får nog ta och fixa till det idag.. man kan ju ha rabarber och jordgubbar....mmmm...

4 liene:

skriven

Mmmm, vad gott:)

Fin blogg du har!

5 sanny:

skriven

åh så gott

6 Marie:

skriven

Ja det är kul när så lite gör så stor förändring. Åhh nu är jag sugen på rabarber paj.

7 A:

skriven

Det låter smaskens =)

En gång när jag gjorde det så åt dottern av det och svalde ner den för varm.. Så hon svimmade =O Bara trillade av stolen.... hehehe... Ett ganska kul minne av rabarberpaj =)

Fast det var ju otäckt när det hände.....

8 Elise:

skriven

OH VAD GOTT :D

Ha en bra dag!

9 liene:

skriven

Ingen orsak:)

10 anneli:

skriven

Rabarber - rätt i alla lägen. Igår kväll fick jag hemgjord rabarberlikör till kaffet..mmm....

11 sanny:

skriven

jobb finns det ju, alla bilder, allt på tv, allt iprincip har ju en make up artist sminkat. men det är så sjukt många duktiga, mycket handlar om kontakter.

12 Elise:

skriven

- lyckost dej! =o)

13 linda:

skriven

Det lät gott!

tyvärr är mina rabarber slut...

men jag vet var jag kan hämta..L



Hoppas helgen varit bra!

14 Rikardelena:

skriven

love the web site lots of luck love to see more poems

Kommentera här: