Pyssla på gården

Sovmorgon och frukost är avklarade så nu väntar lite "pysslande" på gården. Jag ska jobba i natt så något Nationaldagsfirande blir det inte idag.  Är ganska trött på att ha det så här varmt nu faktiskt, runt 20 grader räcker för mig.
Är trött på att svettas och vill helst bara vara i skuggan, men nu ska tomatplantorna få hästskit och nya krukor och sen ska jag nog måla mina pallkragar och göra i ordning dom för mitt lilla grönsaksland.
Sen tror jag att jag lägger mig i skuggan.....


1 Kattis:

skriven

Hallojsan!

Ja, det går snabbt upp och gjorde det lite när jag syntes på senast inlagda. Vilket jag inte gjort sen jag bytte plattform.

Ha en fin nationaldag du med.

Kram

2 Åsa.S:

skriven

Hoppas du får en fin dag!

3 carina:

skriven

Det lät som mycket att göra i mina öron i dag.....

jag är lat,latare än latast idag, men i morgon går det flyttlass från Ljusdal..så då ska man vara alllert igen :/

Var jobbigt att fira student i värmen i går...men härligt att se alla lyckliga studenter..nästa så man skulle vilja vra 19 år igen... bara nästan ;)

Jag håller på att få ny domän på bloggen så inga inlägg går att göra för tillfället :(

4 daniella:

skriven

hejhej!



nej nej solen är ju så himla skönt!

bada är så himla skönt nu :)

men du får ha en trevlig nationaldag!

kram

5 synne:

skriven

Efter allt det slitet har du förtjänat att ligga en stund i skuggan.

KOS deg.

Klems Synne :D

6 Lina:

skriven

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

Kommentera här: