Planer för kvällen

Var över till våra grannar K & E på förmiddagen och drack




då blev det bestämt att vi skulle äta middag tillsammans och att vi ska grilla




jag ska även ta med en




och baka en




jag tror även det blir




Vad har ni för planer för kvällen?


1 My:

skriven

SATC-box dvd och vitt vin blir det för mig...Ha en trevlig kväll!

2 Carina:

skriven

Jag och dottern ska iväg till byggdegåredn och hjälpa till att rusta inför morgondagens dop.

Ja.....så kan man passa på att pussa på det lill dop barnet också ;)

3 Maria:

skriven

HEJ! Spana gärna in min blogg, läs och kommentera :)

4 wednesday accesories:

skriven

Ta gärna en titt på wednesday, vi säljer sjukt snygga armband billigt. Vi skänker dessutom till välgörenhet :)

5 Helen:

skriven

Låter som om ni ska ha en riktigt mysig fredag :)

Själv blir den lugn o med lite smått o gott.

Ha de gott o trevlig helg.

Har du gjort räkningarna än ;) hehehe

6 Lena:

skriven

Jag ska jobba i natt så snart ska jag krypa ner i sängen och försöka vila en timme elelr två. Blev inte mycket sovit när jag kom hem för jag var tvungen att åka iväg och köra lite mer ensilage. Hoppas ni får en trevlig kväll.

7 Elin:

skriven

Uppdaterat nu, ett armband kostar 55 kr :)

Vi kan även ta emot beställningar nu. :)

8 karro:

skriven

vad god mat ni får äta ;D

kra

9 Lindsmyr:

skriven

Funderar fortfarande, troligtvis lite mys med pojkvännen bara. Låter som att du kommer få en mysig kväll. :)

10 madelene:

skriven

haha, fränt när du gjorde såhär med bilder=)

Jadu, Ikväll ska jag bara ta det lungt!

kram..

11 karro:

skriven

härliga bilder, haha ;D

kram

12 Anonym:

skriven

ikväll ska jag ta de lugnt :)

13 Helena:

skriven

Vi har precis grillat. Jag drack vin, maken en ramlösa :0) Jo, han ska köra ikväll. Det är Bel Air träff på Örenäs slott. Så vi åker in dit ikväll.

Ha så trevligt hos grannen.

14 Louise:

skriven

ha en mysig kväll :)

15 Ann-sofie:

skriven

Idag har jag handlat lite och sen har kopisen varit här och käkat.

Mysigt.

Nu blir det slapp i soffan m sonen resten av kvällen.

Ha en trevlig helg.

kram

16 Junitjej:

skriven

vilket roligt inlägg!!!

Ikväll kommer vi äta gott och ta det lugnt.

Hur kom du på ditt bloggnamn? Hade jag valt bloggnamn idag, så hade det inte blivit Junitjej, men nu är det svårt att byta.

17 Vaniljis:

skriven

Myspys med familjen... ;)

18 A:

skriven

Hoppas ni får en trevlig kväll....

19 Karin:

skriven

Hihi*

Vilka roliga bilder =)

Sj ska jag jobba till 23, hem, kasta mig i sängen o upp o jobba 7...Mer spännande blir de inte...

Ha d fint!

20 anneli:

skriven

trevlig fredagsmysrebus :) Jo, tack, kom från jobbet för en timme sedan...phu...men nu är maten strax på bordet - potatisgratäng på påse, uppiffad med vitlök, ost, tomat , kassler och basilika.Snabbt, enkelt och helt ok till ett stoooort glas rött....Trevlig helg på dig!

21 Carina:

skriven

Du är utmanad på min blogg :)

22 Camilla:

skriven

Hihi, vad rolig liten "saga" ;P Jag ska nog softa denna fredagskväll då (nästan) alla mina vänner är bortresta :P

23 azpn:

skriven

verkar som om du kommer att få en höjdar kväll.

Själv blir det bara slappande framför tv,n tror jag.



Jag jobbar i en telenor butik. själv då?

24 madde:

skriven

sv: ja, men ajg menade att man får äkta sommakänsla när man ser den, blommor. grönt. sol. Osv:)

25 Nettan:

skriven

Låter som en trevlig kväll !



Há dé !



kram

26 jenny:

skriven

jättefin blogg!

27 madde:

skriven

sv: haha, ojdå! trodde du menade typ "klart det är sommar, det är ju snart juli" haha! :)

28 jayne:

skriven

OJ va mysigt det lät...spontana festligheter blir oftast bäst...hoppas ni får mycket trevligt.

29 vivan:

skriven

Bara vara...har SEMESTER...JIPPI...HA EN UNDERBAR KVÄLL..KRAMIZ

30 nicole:

skriven

haha gulligt sätt €att skriva inlägg. kram

31 Karin:

skriven

Ja gör det, riktigt skoj =)

32 Mia:

skriven

Har tvättat fönster ikväll, det var ju inte så upphetsande kan jag säga ;-)

Nästa helg flyttar Siri in hos mig, det blev framflyttat en vecka, då är jag ledig också, så det passar bra...

33 Melissa:

skriven

haha kul inlägg ;D

34 synne:

skriven

Alltså....

Jag sov.

Är trött som bara det.

Men jag tror eran kväll blev bra ialla fall.

Kram Synne:D

Kommentera här: