Plan B

Eftersom det visade sig att de flesta av mina rabarber blivit träiga så var det bara att dyka ner i frysboxen för att se om det fanns någon räddning där, och se vad jag hittade, två paket till och med.



Så i stället för rabarberpaj så fick det bli hallon-och blåbärspaj.
Det är helt ok det med =)








Nu kan fika-gästerna komma när dom vill!
1 carro:

skriven

mm, det ser jättegott ut :)



hoppas du får en fin dag :)

2 linda:

skriven

Det ser riktigt gott ut...

synd att man inte blev bjuden sån mumsig fika idag..L

3 carro:

skriven

svar: händer det ngt kul idag då ?=)

4 Sibel:

skriven

Hey :) Hoppas du får en bra dag

5 Madeleine:

skriven

mmmm... ser gooott ut. Kram Madde

6 Louise:

skriven

Vad gott de ser ut:D

7 Mariama:

skriven

va gott!

8 Maria:

skriven

Fan vad gott! Jag vill också ha.. :(

9 Sibel:

skriven

Svara gärna på dagens fråga :)

10 Victoria:

skriven

Gotti :D

11 anneli:

skriven

en hela brännvin, 7 rabarberstjälkar och 7 del socker...låt dra i några dagar till sockret löser sig.........allt enligt vänninan, har inte provat själva processen, men ack vad god den var. Serveras väl kyld och härligt drögflytande...mmmm

12 Åsa.S:

skriven

Gottigott! =)

13 Jennifer:

skriven

ser gott ut :D

14 Victoria:

skriven

jaaa visst är det fint? :D

15 marie:

skriven

mmmh, vad gott :)

16 A:

skriven

Fråga inte mig vad som händer....

Mår bara tjyvtjockt ;)

17 Pialotta:

skriven

Ja du jag ser du oxså tillbringat en tid i köket.. jag oxså, men det blev lite mer hårda varianter eller knastriga:-)

Ha de gott..

18 marie:

skriven

aha okej, fint fint

19 Ann-sofie:

skriven

Ser smaskigt ut.

Hur gör du din pajdeg?

ha en bra dag

kram kram

20 Evelina:

skriven

Mums va gott!:D



Hoppas du får en riktigt härlig kväll!

21 Helena:

skriven

Såg ju väldigt gott ut!

22 My:

skriven

Mums! Gjorde nyligen en rabaraberpaj med frysta rabarber, blev så gott så!

23 Carina:

skriven

Men jäklar så sugen jag blev nu då :-)

24 Emilia:

skriven

Åh jag önskar att jag också ar duktig på att baka :D

25 Mia:

skriven

Vill gärna veta vad du lagt för "täcke" ovanpå pajen, snälla!! :-)

26 E m m y (Amafäo):

skriven

Åhh så gott det såg ut..

Kommentera här: