Pigg igen

Efter att ha druckit en massa vatten.



Och ätit en smörgås med leverpastej.



Så var jag så pass ok i min mage så jag åkte på jobbet. Efter jobbet åkte jag och gjorde några ärenden, bl a så köpte jag plant som ska sättas i morgon. Bilder kommer när det är klart.
Nu har vi precis kommit hem ifrån en granne som behövde hjälp med att öronmärka en kviga och nu väntar vi på att CSI NY ska börja. Säsongspremiär i kväll.


Efter att ha varit ute i värmen hela dagen ska det bli rätt skönt att slänga sig i tv-soffan nu.
Vad gör ni i kväll?


1 SARA:

skriven

Åh, macka med leverpastej och gurka är ju så gott, blev supersugen på det nu! :)

2 - Paula:

skriven

Åh det är ju CSI NY ikväll!

Tack för påminelsen ;p

3 Madeleine:

skriven

Tack Ejmis. Kul att lattja lite o lära sej o kunna få som man vill ha det på sin blogg, det är ju inte svårt.

4 Madeleine:

skriven

Kul att du mår lite bättre. Glömde skriva det i tidigare kommentar. Kram Madde

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Skönt att du mår bättre!



Japp, är bänkad framför femman!

6 vivan:

skriven

<skönt att du mår bättre..busken är en Japansk lönn...som frusit...den växer bakom vårt hus...kramiz

7 Fia:

skriven

Här är det CSI NY som gäller. Finns nästan inget bättre TV-program.

8 synne:

skriven

Vi får köpa den serien på dvd. Annars får vi inte se den.

Men C:S:I är en av de bästa serier som gjorts.

Kramen Synne :D

Kommentera här: