Papper, papper,papper

A kollar på fotboll...jag håller på med månadens pappers-arbete...är det bara jag som inte ser på fotboll??

1 Vonne!:

skriven

Nejdå! Jag tittar inte heller.

2 Vonne!:

skriven

Skönt att veta att det inte är bara jag som inte kollar. För på jobbet idag så var det enda alla pratade om.

3 A:

skriven

Nähädu... Här är en till =)

4 Camilla:

skriven

Nä jag kollar inte heller:-)

Däremot gör sonen det, men jag tycker att det mest kommer fula ord i falsett från det rummet..

5 Camilla:

skriven

Sonen använder betydligt fulare ord.........

6 Lillaviola:

skriven

Nähä, jag hör hur kära maken SKRIKER och själv suckar jag...

Att man kan blir såå upprörd av en fotbollsmatch.

Tur vi har datorn;-)

7 Åsa.S:

skriven

Inte jag heller! Och jag är så glad att jag kan blogga igen!!!

8 Nina:

skriven

Uj, vilken pappersbunt du har att beta av.

9 Sandy:

skriven

Jag tittade självklart inte! Ha en fin midsommar och hälsa P! Kram!!

10 Inger Maryissa:

skriven

Jag ser inte heller på fotboll, och har aldrig gjort det heller.

Som tur är så är det bara jag som bestämmer över TV´n här hemma ;-)

Kommentera här: