Ont i magen



Jag mår tack och lov inte lika illa längre...har både presterat "fram och bak". =/
Magontet vill däremot inte släppa och det bubblar som sjutton.
Dagens diet: Coca Cola.


1 Katarina:

skriven

Hej!



Var med och tävla om två bloggdesigner på mig blogg!



http://koolakattis.blogg.se/



Kramar!

2 liene:

skriven

Usch, vad jobbigt. Hoppas det går över.

3 DENISE DORNELL:

skriven

avskyr magont! hopas de går över

4 evelina:

skriven

ush, inte kul att ha ont i magen, men hoppas att de blir bättre!

5 jayne:

skriven

usch usch... ja du... jag lider med dig... men skönt kanske att få ur sig "skiten"??

Ja du... jag hade tyckt det var ok om man var orolig.. men jag förstår ju nu att det inte alls är däför. Jag litar på mina söner.. varför skulle min yngste son gå o säga så här.. som han sa.. vem skulle jag säga det till?? Då skulle jag säga till dug mamma... ingen annan... och jag tror inte att han gör det.. jag vet inget.

Min äldste son visade lydigt upp sin kropp.. inte ofta man får se honom i kalsonger.. och sa.. mamma vi har ju pratat så om detta.. jag visste ju inte vad man använder.. minns du inte det??



Jag har hört detta förr.. han är ju ok fast att han går klädd som han gör..

EH.. ja..precis... så vad är då problemet???

GRRRRR



KRYA PÅ DIG!!! Fin coca cola ko..sån vill mina söner ha.

6 carro:

skriven

aww, hoppas du snart mår bättre iaf :)<3

7 carro:

skriven

svar: varsågod :)

8 Inger Maryissa:

skriven

Ja, tänk att coca-cola är så bra vid illamående, magsjuka osv.

Undrar vad det är för ingrediens i den som hjälper...

Kul bild med kossan som coca-cola "mjölkas" ;-)

9 Mija:

skriven

Usch, finns inge värre än magsjuka.. bläääää... Hoppas du kryar på dig snart vännen!!



Kram kram!!!!!

10 Kattis:

skriven

Det är så synd att du bara får i dig cola...lider med dig.

Hihi, tur att du gillar det. Jag älskar cola nämligen.

Kram

11 Melissa:

skriven

haha, sån bild x)

12 Kattis:

skriven

Glöm inte att skaka bort lite kolsyra annars blir det väldigt bubbligt om ett tag...i magen.

;D

13 Melissa:

skriven

svar; ja.. hårförlängning och locktång antagligen ;p men tänk om man kunde ha sånt hår på riktigt. gud så fint. :')

14 evelina:

skriven

sv; okejokej :)

15 Melissa:

skriven

svar; haha, det hade varit ngt va ;) nejmen, jag låter mitt hår växa nu ( det är jätteslitet ) men jag ska få det långt nu en gång för alla ;p

16 linda:

skriven

Inget vidare med magont...

hoppas du kryar på dig!

kram...

17 A:

skriven

Hoppas att du snart mår bättre gumman....

Kram

18 Tina:

skriven

Men gud!! ä det magsjuka...skulle det vara den sjukan är jag glad att det inte smittar via nätet iaf. krya på dig!

19 Nettan:

skriven

Coca cola är super när man mår dåligt.

Här hemma brukar ungarna lysa upp när dom får en hel flaska själva när dom har haft ont i magen eller mått dåligt.



krya på dig !

20 Mathilda:

skriven

visste ni att avslagen coca cola är super bra när man är sjuk :) ?

21 synne:

skriven

Nu blir jag faktiskt orolig....

Snälla Ejmis gå till doktorn.

Kram igen.

Kommentera här: