Ny väska

Mitt mystery-shopping uppdrag i fredags var att jag skulle köpa mig en sommar-väska för 199 kronor.
Väskan får jag behålla + att jag får ersättning för mitt utlägg, jag får dessutom 100 kronor för att jag gjorde uppdraget och
 jag får reseersättning.
Det är kul att mystery -shoppa!!!
Att jag dessutom hittade en väska som verkligen "är jag" gör ju inte saken sämre
=)

1 Kattis:

skriven

Vad roligt det lät.

Rabarberdricka: 1 kg rabarber, 1,5 liter vatten, kokka upp så rabarbern går sönder. Sila. Tillsätt ca 2 dl socker. Jag hade i en kanelstång när rabarbern kokade. Sen kan man smaksätta med lite citron, vilket jag inte gör.

Så nu siter vi på altanen och dricker varm rabarberdricka och bloggar.

Kram

2 synne:

skriven

Så du är en myseteri shopper du med hehe....

Visst är det kul.

Men jag får mest uppdrag som handlar om bilar och motorcycklar....

Har ju inte körkort så...

Sen är jag buzzador. Det är kul.

Läcker väska alltså....

Kram Synne :D

Kommentera här: