Nu åker vi =)

Har precis bäddat rent i sängen, blir SKÖÖÖÖNT att krypa ner i en renbäddad säng när vi kommer hem ikväll.


Nu ska vi göra oss i ordning och fara till M & S...längtar!!

Önskar er en riktigt trevlig lördagskväll!
1 Kattis:

skriven

Ha det såååå roligt och trevligt!

2 älinpälin:

skriven

mm. skönt. Ska fan också göra det nu bara för det! x)

3 ann:

skriven

Gokväll:))

4 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Det är det skönaste jag vet! Ett svalt sovrum med nybäddat i sängen!

Nice!



Ja det är mkt som händer just nu i mitt liv vilket gör att jag inte hunnit med bloggen!



Har också fått veta att min chef inte har råd med mig längre så jag har fixat ett vikariat på vårdhemmet här hemma och kommer att arbeta på samma avdelning som syrran! Jag kan gå till jobbet och slippa bilen som jag har nu plus lite bättre betalt! Men inte lika kul jobb, men vad gör man! JAg blir så less att jag inte fått ett anställningsbevis är illa nog! Jag älskar att jobba i klädbutik men ska det vara så att man inte vet om man har jobb nästa dag känns det inte lika kul!



Hon hade varit på ett möte och de som höll i mötet sökte en webbmaster och då sålde hon in mig, men hur lät det i hans ögon. Jag menar att hon ville ju bli av med mig eftersom jag var för dyr!



Jag fixade genast ett vik direkt då hon kom till jobbet och sa att hon sålt in mig på det företaget hon varit på möte. Det var så jag fick veta att hon inte hade råd med mig!



Härlig sommarvärme!



Nu ska jag ut och njuta igen utav min öl och grillen som osar så gott!



Kram Sus

5 Nina:

skriven

Jodå, du såg rätt. Men orten är tillfällig. Aldrig att jag stannar där. Det beror bara på skolgång.

6 kicki:

skriven

Hoppas din lördagkväll också blir bra, här har både regnat och åskat idag, skönt, du anar inte vilken luft det blev...

kramen

7 A:

skriven

Hoppas ni har en riktigt skön kväll...

Kram

8 Kattis:

skriven

Må så gott!

Ha en toppensöndag!

9 jen:

skriven

Hoppas att du hade en fin lördagskväll.

10 matte:

skriven

ja visst är det gott med nybäddat :D

är ute och flyger i morrn med!

11 Carina:

skriven

Låter härligt det...goda vänner och sedan sova i nybäddat...gissar att du sover skönt efter denna dag.

Natt,natti

12 Nilla:

skriven

Halloj

Nu e man tillbaka och det är med blandade känslor kul att se barna men skönt att vara borta ..må så gott

13 Ulla:

skriven

Godmorgon! Hoppas du sovit söta drömmar. Önskar dig en skön söndag!

14 Ann:

skriven

Morning!

Kommentera här: