Nedräkningen kan börja

Jag går på min sommarsemester veckan efter midsommar.
På mitt schema har jag 11 ordinarie arbetspass kvar.
Jag vet redan nu att det kommer att bli 2 dagars övertids-arbete.
Jag kommer att ta ut (minst) 1 semesterdag innan sommarsemestern, det blir när vi ska till Gävle.
Summa summarum: 12 arbetsdagar kvar

Sen är det ledigt i 32 dagar!!

1 Fatma:

skriven

Åh så härligt det låter ^^

2 jayne:

skriven

OJ OJ OJ....DET lät ju bara för härligt...

Jag har fler dgr än så...

Går på semester vecka 28... så ja... men jag längtar till barnen går på sommarlov. Då slipepr jag alla de småten som skolan innebär och bara det är halvsemester för mig!!!

ha det gott.

3 Cajsa:

skriven

32 dagar? Fasiken vad underbart, själv har jag tre veckor i år...har tidigare bara haft två veckor så jag är riktigt förväntansfull. =)

4 synne:

skriven

32 dagar.....

Låter som en dröm.



Här har vi ledigt vecka 24, sen jobb. Hela sommaren hehe....

Förstår att du längtar.

Kram och fin måndag.

Synne :D

5 Emrefride:

skriven

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

Kommentera här: