Nedräkningen



Måste ha räknat fel...jag har ju bara 8 arbetsdagar kvar till semestern.
=)
1 Camilla:

skriven

Jag jobbar som läkarsekreterare på sjukhuset i stan.

Kram och ha en fortsatt skön helg!

2 Inger Maryissa:

skriven

Det låter ju toppen !

Så, snart så....

Ha det så gott.

3 tinaz:

skriven

Jag blir så impad på dig, du är så duktig att blogga nya inlägg hela tiden.. eloge till till dig för det..ha en bra helg



//Kramiz T

4 Camilla:

skriven

Skulle så klart även ha passat på att fråga vad du jobbar med. :)

5 carina:

skriven

Varmt!!!...är nog förnamnet på denna dag.

Du har uträtat mycket då en sådan dag.

Semester ??? få se.....nu ska jag jobba 5 dagar till veckan sedan har jag 4 varma härliga veckor framför mig ;)

6 A:

skriven

Det var inte många dagar det =)

Ska ni göra något speciellt på semestern?

Ha det gott

Kram...

7 synne:

skriven

Kan hända den bäste....

Gör inget, de går fort...

Kram i värmen.

Synne :D

8 Thorstella:

skriven

A exceptional happy site!

Kommentera här: