Midsommarafton



Vaknade i morse av att regnet smattrade mot rutan men nu ser det ut som om solen försöker kämpa sig igen om molntäcket. Väderkartan ser inte alltför tokig ut, vi får hoppas dom har rätt.
Vi hade tänkt klippa gräset nu på morgonen men vi får avvakta ett tag i alla fall, just nu är det för blött för att klippa.
Jag tror jag lägger mig igen med min bok, har man semester så har man =)



Ha nu en alldeles fantastisk midsommarafton mina kära blogg-vänner!!!








1 Mia:

skriven

Hoppas du får en härlig, trevlig midsommarafton och att solen ska skina på dig! :-)

2 Trolda:

skriven

Vi hoppas på en HÄRLIG Midsommar! =D



Trolda - önskar GLAD MIDSOMMAR =D

3 Kattis:

skriven

Imorse hade jag en bild av ett halsband, men nu när jag sitter med det så blev det inte lika bra.

Jag gör nåt till så fotar jag och lägger ut under morgondagen.

HA en trevlig midsommar.

Kram

4 MissyElliot:

skriven

Ha en himla härlig midsommar.

kramiz

5 A:

skriven

Hoppas du får en fin midsommar och att solen behagar titta fram =)

Kramen....

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Ha en underbar midsommar!



Kram

7 Vaniljis:

skriven

Glad midsommar till dig! Ha en trevlig dag och njuuuut! Kram

8 Carina:

skriven

De lovar bättre väder till kvällen..så vi lever på hoppet.

Det blir inte någon dans på skullen i år, vi kommer

nog att ta det lite lugnt ev. en liten sväng på "Drinken" vår flotte.

Trevlig midsommar :D

9 vivan:

skriven

Det samma önskar jag dig och din familj...och njut nu av din semester...kramiz

10 Inger Maryissa:

skriven

Önskar dig också en riktigt fin Midsommar.

Här skiner solen just nu så fint, bland "moln-tussarna" som seglar på himlen.

Men man vet aldrig hur det blir framåt dagen...

Men man får hoppas det bästa för alla midsommar-firare.

Ha det så gott.



11 Camilla:

skriven

Ha en skön midsommar du med!!

Kommentera här: