Mera gubbar

Det blev jordgubbar med mjölk i kväll också.
=)


1 My:

skriven

Det är det godaste man kan äta på sommaren, tycker jag :D

2 Erika:

skriven

Shit vad jag blev sugen på det! :P

3 T:

skriven

Fin blogg ! Tyck till på min blogg , celebs with the same dresses, så lovar jag att kommentera din sen :P !

4 Katie:

skriven

Gud vad gott! Jag har fortfarande inte ätit dom perfekta jordgubbarna än! Jag är riktigt irriterad över det!

5 ella:

skriven

å va gott ska ja köpa på onsdag=)fast åt d hos syrran idag;)

6 BimHD:

skriven

Hm... jag har inte käkat jordgubbar än iår... ensam om det månne? ;)

Må så grankott... ngn mycket trött men glad att din visar-var-man-kommer-från-ruta... säger Arvika... närmast hittills!!! ;)

7 Sara:

skriven

gott!

8 Helena:

skriven

Supergoda är de nu. Jag lyssnar på dina sommarlåtar och Uno är en favorit. Tänker på öl av någon anledning :0)

9 Katie:

skriven

Jag fick bort den med mitt vattenklunkande. Skönt! Ha en fin kväll!

10 jayne:

skriven

mmmmums... jordgubbar är så gott!!!!

Har du egna...eller???

Våra är klara nu..undebrart att kunna gå ut o bara plocka..men det tar snabbt slut..

11 Camilla:

skriven

Ja men det är skönt det också;-)(soffan alltså..)

Och gubbar är gott:-)Har bara ätit en gång i år. Tyvärr. Man måste väl boka nu om man ska få till Midsommar antar jag..

12 Vonne!:

skriven

Jordgubbar = med sommar! Mums med jordgubbar. Ska nog köpa hem några imorgon.

13 Anna:

skriven

Ja nu ska man frossa i jordgubbar, både nyttigt o så gott!! Du... på din blogg har du min favoritfont. Papyrus...den är sååååå snygg.

14 synne:

skriven

Så gott.......

15 Karltomine:

skriven

Great site, keep up the great work

Kommentera här: