Måndag igen



Kan det vara så att vi ska få se solen här idag, det skulle vara underbart, känner mig som ett blötdjur just nu.
För mig står arbete på schemat idag, 3 arbetsdagar kvar till semester nu!!



I dag åker stegräknaren på igen också, det har varit dåligt med stegandet den sista veckan men nu är det ju måndag vilket innebär nystart på "det nya livet" igen...många steg och nyttig mat är det tänkt då...igen... =/



Jag hade tänkt att jag skulle visa lite bilder på helgens shopping också, men det får bli i kväll i stället för nu hinner jag inte tömma kameran på bilder, minuterna går fort så här på morgonen.
A har semester den här veckan så jag behöver ju bara tänka på mig själv nu på morgonen i alla fall och det är skönt.
Det blir en extra stund kvar i sängen när man inte behöver "stöka" med djuren på morgonen.



Vad har ni för planer för dagen??

Ha en bra dag och rösta gärna!  ;)

BloggRegistret.se

1 S A R A:

skriven

svar: ja det är mkt jobb men jag älskar att hålla på med naglarna så jag tkr bara de e kul ^^ kram

2 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Å..shopping vill vi se!!!

Skulle jobbat idag, men då jag e lite hängig, så blir de bingen istället!!

Ha en fin dag, å stega på du!!

Kramen

3 Tina:

skriven

Morrn! jobb åter jobb o även midsommarhelgen, kan inte börja räkna ner ännu..men snart VILL HA SEMESTER o det är nu!!

4 Tessan:

skriven

Goddagens! Min dag ser ut som vanligt idag. Jobbar och sliter och konstaterar att det är fikarast om 20 min. Jiippiiii:) (Man får vara glad för det lilla) Hoppas din dag är en lyckad och fin dag:)

Ha det bra!

Ps. Jag har röstat;) Ds.

5 Madeleine:

skriven

Jobbar oxå idag, börjar kl 15.00. Semester är det ca 16 dagar kvar till. Ha en bra dag. Kram Madde

6 Pernilla:

skriven

Va härligt att räkna ner till semester. Hoppas nu att väder och vind är med dej på din semester.

Nu står det fakturering på dagordningen för min del. Måste ju se till att maken får in några pengar till företaget så att vi kan shoppa lite.

/P

7 Inger Maryissa:

skriven

Här är det idag åter igen mulet och bara 16 plusgrader. Igår var det åtminstone 20 och solen sken.

Kul bild med "fossingarna" i sanden vid stranden ( oj, det rimmade bra ;-)

Ha en fin fortsatt dag.

8 matte:

skriven

städdag idag.. mindre kul men nu måååste jag.

härlig bild på fötterna, skulle hellre ligga så där än att dra runt med dammsugaren :/

9 linda:

skriven

Då jagar vi på stegen tillsammans igen..L

Min har varit borta ett tag nu, men jag har hittat den igen!

Så idag kör vi!

10 Ann-sofie:

skriven

Härligt m sem...

Jag går vecka 30 så det är ett bra tag kvar...puh.

Men när man jobbat natt blir det som tur är inte så många arbetstillfällen.

Denna vecka gör jag bara 1 natt då jag tagit sem vid midsommar och det är ju lite päsigt...ler

Annars har min dag än så länge bestått av gräsklippning och tvätt.

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.

Kramiz

11 My:

skriven

Ingen sol, mer skurar tyvärr..Och det är en härlig dag idag! :) Skönt att ha nedräkning till semester du! kramis

12 Åsa.S:

skriven

Hahahaha... eftersom jag har anmält mig till gym i oktober behöver inte jag leva nyttigt fram tills dess... eh... eller nåt sånt! =)

13 vivan:

skriven

Jag har 6arbetsdagar kvar till min semester...

Skall ta rätt på stryktvätt...och plocka...annars så tar jag det lungt...kramiz

14 synne:

skriven

Mina planer är att åka till Charlottenberg och köpa nya dyner till våra utestolar. Sen ska jag inte göra mycket mera. Jobba några timmar, plocka undan lite hemma och fortsätta med dammsugarn. Får sverige besök på torsdag.

Kramis....

Kommentera här: