Måndag

I natt kom äntligen det efterlängtade regnet!  Vilken härlig luft det blir efter ett regn. I dag jobbar jag. Hur ser er dag ut?

1 Lena:

skriven

Det kom lite här med så mitt grönfoder kanske börjar sträcka sig liiite uppåt snart.

2 A:

skriven

Morning....

Inget regn här.....

Ska jobba idag =)

Ha en fin dag

Kramen...

3 Nina:

skriven

Vad härligt att du fick regn till sist... dansade regndans efter regndans i går :)



Gomorron!

4 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Inget regn. Några droppar igår natt.

Men lite mer moln idag och lite svalare.

Jobbdag!

Ha det toppen!

5 Cajsa:

skriven

Vi hade regn för nån natt sen. Ser helst att det regnar på nätterna.



Idag jobbar jag, har massor att göra.

6 My:

skriven

Fortfarande varmt här! Idag blir det lugn dag hemma. Kram

7 matte:

skriven

här är det läskigt hett fortfarande.. men blåsigt. Regnet är på ingång.

Jag har flugit hem nu!

8 Pernilla:

skriven

Inte en droppe här inte. Bönderna har panik och jag förstår dem. Det finns ju nästan inget bete kvar.

/P

9 Elinn:

skriven

Trist och grå dag. Snön ligger på backen..Igen. Sommarvärmen är som bortblåst härifrån.

Blir en hektisk dag för mig. Mycket att fixa och greja till min student nu i veckan.

10 Anonym:

skriven

Ledig idag..känns väl si o så..eftersom det fortfarande är kallt här o regnar..regnet behövdes iofs men var är solen o värmen? hoppas den kommer i slutet på veckan.



11 Mickan:

skriven

Jag ska bara ta det lungt..



Ha en bra dag !!

12 Inger Maryissa:

skriven

Här har jag inte sett något regn.

Men undrar vad som hände på natten, eftersom temperaturen har sjunkit till 20 plusgrader i skuggan idag.

Motför 30 grader som varit förut.

Ser nu också en del "bulliga" moln som seglar upp i horisonten. Kanske regnet är på väg...

Ha en fin fortsatt dag.

13 Camilla:

skriven

Jag vill också ha regn, det verkar helt hopplöst här - det har inte regnat på en månad tror jag. Torrt, torrt... men i morgon sägs det att det ska komma lite droppar från ovan. Då är jag ledig... hm...

Kram! Ha en fin måndag!

14 Helen:

skriven

Regnet lyser med sin frånvaro här hos mig men det lät ju inte helt fel med lite friskare luft.

Tror jag får ut o dansa regndansen, hur det nu går till.

Ha en skön kväll.

15 sweetmama:

skriven

Nej inget regn här.....

Börjar nästan undra om det aldrig kommer, skulle verkligen behövas nu. Härlig blogg !

Kram

16 christel:

skriven

Inget regn här inte.

Låter jobbigt det där med mygg och annat. Här nere fattar vi nog inte riktigt hur det är.

Har lite sånt men Switch hjälper på våra hästar. På allt utom sk hästflugor eller "blinneknaggar" som det kallas för här.

17 Viveca:

skriven

älskar regn!

18 MissyElliot:

skriven

Hit till Småland har inte regnet hittat ännu, och min gräsmatta skriker efter fukt nu!

:-(

19 Helena:

skriven

Det är efterlängtat här också, men vi väntar fortfarande. Det är så många bränder nu runt omkring så det är lite otäckt.

Ha det gott.

Kommentera här: