Mail



I morse när jag öppnade min mailbox så hade jag fått ett mail från min vän S.
Hon är på semester i USA med sin familj.
Kul att höra ifrån henne och veta att hon tänker på mig lite på sin semester.
Hon kommer hem den 7 juli och har då varit borta i 3 veckor.
Jag saknar henne!!
1 jayne:

skriven

va skoj!!!

Tänk vad tekniken gör....förr fick man snällt vänta på brev,,,,

2 Ellen:

skriven

härligt med en USA semester ! skulle vara najs ! lite avis

3 J U J U ~ Mode- & fotobloggaren:

skriven

Åh vad skönt... här är det värsta dåliga vädret :(

4 Junitjej:

skriven

Till USA vill jag också åka en gång.

5 alexandra:

skriven

ja vill också till usa .. :P

6 Sojung:

skriven

vad härligt det vore att åka bort lite över sommaren!

7 synne:

skriven

Kul med en mail. Men jag är så gammeldax så jag tar hellre ett vykort i posten. Samlar ju på dom hehe....

Kommentera här: