Loppis-runda



Solen skiner och fåglarna kvittrar.
I dag ska jag ha en kompis-dag med min vän L.
VI SKA PÅ LOPPIS-RUNDA!!!!!
Håll tummarna för att jag gör många fina fynd idag.
Hur ser er dag ut?

Ha en bra dag!

1 Cornelia:

skriven

jag äälskar loppis. Hoppas du hittar nåt :)

2 Carina:

skriven

Åhh..det kliade till i min loppisådra ;)

Men idag blir det städning för hela slanten...van trivs här hemma nu :/

3 Åsa.S:

skriven

Å, vad kul det lät!

Jag älskar loppisar vet du ju

4 Lillaviola:

skriven

WOw, vad kul!

Jag ser framemot att få veta vad du hittade.

5 Ellen:

skriven

Åhhh, jag älskar loppisar !



va skoj,,,, vill också gå på loppis, var jätte länge sen sist,,, hoppas du hittar nått skoj !

6 Annelie:

skriven

Det låter jätteroligt. Håller tummarna för dig =)

7 Fia:

skriven

Hoppas vi får se bilder på dina loppisfynd senare!

8 My:

skriven

Kul, hoppas ni får en lyckad shopping-tur då!

9 Bim H-D:

skriven

Idag?

Vädret är dynggrått och himlen är så låg att alla går och duckar, gäspar och är allmänt sega!!!

Jobb till 17, alls not-älskarstid att sitta till...

Sedan hem och sova?

Må så grankott... ngn som INTE vill prata i telefon idag mer... när man kommer hem då alltså ;)

10 Madeleine:

skriven

Loppisrunda det var längesen för min del. Hoppas du har fyndat. Kram Madde

11 Mötley Annika:

skriven

Idag har jag som vanligt nu mer jobbat ..ikväll blir det fotboll sen zzzzzzzz hoppas din dag blev bra mvh Mötley Annika

12 evans:

skriven

Jaha, ni har finare väder utåt kusten, ser jag. Det duggar lite här, men det gör inte så mycket. Hoppas att du gör en massa fina loppisfynd! Ha en bra dag!

13 Runarkatarina:

skriven

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

Kommentera här: