Kvällen som gått



A han jobbar på med vårbruket så i kväll har jag inte sett mycket av honom.

Jag har fördrivit kvällen med....



....matlagning....



....lite städning....



....trädgårdsarbete...



....hämtat ett recept och druckit kaffe hos våra grannar L & L....



....och så klart tillbringat en del tid vid datorn...

Hur har er kväll sett ut?

1 Nettan:

skriven

Fullt upp märker jag !

Ha en bra kväll !



kram

2 Åsa.S:

skriven

Lagat mat, skaffat pass till ungarna, planterat ute, fikat med grannarna, suttit vid datorn.

Vad lika vi är! =)

3 Carina:

skriven

Tagit tag i tvättberget här hemma :(

Kollat bloggen :)

Lagat mat :/

Hälsat på mina föräldrar en snabbis :)

4 Annelie:

skriven

Lite allt möjligt, men mest vid datorn sedan sambon stack och jobbade =)

5 Ann:

skriven

God morgon! Här var kvällen ungefär som din:))

NU du....snart har du semester!

6 synne:

skriven

Min kväll slutade vid 20.30 tiden.

Då sov jag.....

Men nu är man pigg och vaken igen.

Ha en fin dag.

Kram Synne :D

7 Rayananastasia:

skriven

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

Kommentera här: