Konkurrens



Det är inte bara jag som gillar lap-topen....
1 fiaah:

skriven

Fin design=) ,Ha en bra dag!=)

2 Mariama:

skriven

hahah

3 Mariama:

skriven

tack:)

4 Camilla:

skriven

Ha, ha - så där brukar min katt också ligga om jag suttit för länge här vid datorn. :)

De gula blommorna efter vägen brukar vi kalla för "Hundkex", men jag vet faktiskt inte riktiga namnet å dem.

Kram och ha en skön söndag!

5 Camilla:

skriven

Eller förresten... hundkexen är nog vita vid närmare eftertanke... hm... Jag är så dålig på blommor, ska höra med min man.

6 Madeleine:

skriven

Tänk att katter alltid ska vara i centrum. min katt ligger alltid på mina brev jag skriver. Ha en underbar söndag. Kram Madde

7 Mia:

skriven

Nämen, vilken goding! Snygg mittbena också ;-))

8 vivan:

skriven

De gillar värmen som blåser ut...och får dessutom uppmärksamhet...kramiz

9 Inger Maryissa:

skriven

Så gulligt och roligt ;-)

Tänk att ofta kissar har sån förkärlek till datorer.

Kanse just därför att de vet att det är något som matte gillar väldigt mycket... ;-)





10 Åsa.S:

skriven

Nämen... lite, så sööööt!!

11 Camilla:

skriven

Haha..jag gillar katter, för dom är så självklara på nåt vis:-)

12 synne:

skriven

Klart man vill vara i centrum....

Go kisse.

Kramen.

13 Fabianmarlen:

skriven

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

Kommentera här: