Kämpa på!



Solen kämpar för att ta sig igenom molnen här idag.
Just nu sitter jag på altanen och tar det lugnt efter morgon-bestyren med djuren, frukosten är också avklarad.
Jag har också hunnit med morgonens blogg-runda, vi är några morgon-pigga i blogg-världen ;)
Hur ser er söndag ut?
Har ni gjort några planer för dagen?
1 johanna:

skriven

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

kommentera då minst 5inlägg så är du med i lottningen :) (jag ser själv när du har kommenterat).

CIAO

(ursäkta reklamen)

2 johanna:

skriven

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

kommentera då minst 5inlägg så är du med i lottningen :) (jag ser själv när du har kommenterat).

CIAO

(ursäkta reklamen)

3 johanna:

skriven

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

kommentera då minst 5inlägg så är du med i lottningen :) (jag ser själv när du har kommenterat).

CIAO

(ursäkta reklamen)

4 johanna:

skriven

oj, förlåt att det kom tre stycen (a) det e bara o radera, va nte meningen :)

5 A:

skriven

Här kämpar solen också....

Hoppas den klarar det =)

6 evans:

skriven

Inga planer än, men det är fint väder, så vi ska nog vara ute en del. Några utflykter blir det inte, eftersom Isac fortfarande är prickig. Vattkoppor blandat med myggbett :)

7 synne:

skriven

Morgonpigg ja. nu är jag klar med dagens runda hehe...

8 Michaelailin:

skriven

Very nice site!

Kommentera här: