Jordgubbar och mjölk



Svenska jordgubbarna är här!!
Min kompis A-C säljer jordgubbar och igår var jag förbi med lite fika till henne när hon satt och sålde.
Fick med mig två liter härliga jordgubbar hem som åts med mjölk och socker när A kom från jobbet i går kväll.
MUMS!!!
1 MissyElliot:

skriven

åh, vad det såg gott ut!

:-)

Ha en härlig dag!

2 matte:

skriven

å nej jag var precis upp till centrum där de har torgstånd med jordgubbar... varför köpte jag inga!! nu blev jag så sugen! sådär med mjölk och socker så ska det va :)mjölken blir som jordgubbsoboy..mmmm

Vet inte om Poppius kallas bondros. Det är möjligt, det är en gammal sort, svensk eller möjligen finsk.

3 Junitjej:

skriven

Jorgubbar är det bästa som finns just nu!!

4 Madeleine:

skriven

Finns inget bättre än jordgubbar. Har dille på det nu. Har på min gröt varje morgon, mums. Kram Madde

5 Maria:

skriven

Oj vad dom såg smaskiga ut. Kan tro att ni njöt av dom.

Ha en riktigt härlig dag nu.

Kram

6 vivan:

skriven

Gud så härligt..med gubbar...Tycker det är skönt nu att gå till torget och köpa dem...vi hade odlingar i 15år men när skolbarnen inte ville plocka dem längre...(de har sitt b.bidrag)så klarade vi inte av det längre.och vi ville inte ha svart arbetskraft..typ polacker...

Nu till blomman du frågade efter(har inte glömt)



Den heter NEMESIA KRAMIZ

7 Ann:

skriven

Köpte idag jag också:))

8 Pernilla:

skriven

Mmmm gott.

/P

9 Åsa.S:

skriven

Men guuud vad jag blev sugen nu!!!

10 Lotta:

skriven

Mmmm, vad gott!! Det fanns svenska gubbar i den lokala butiken, men de var fortfarande för dyra. Men jag har köpt lite utländska innan i år, helt ok de också.....

11 Inger Maryissa:

skriven

Ja, jordgubbar är jätte-gott.

Och jag gillar också att äta dem med mjölk och socker på.

Det är verkligen mums.

12 Nettan:

skriven

MMMMMM, mee whant !

13 My:

skriven

Ååå vad gott! Men vågar inte ens fråga vad de kostade....

14 My:

skriven

Ååå vad gott! Men vågar inte ens fråga vad de kostade....

15 britten:

skriven

sååå härligt...var dom goda ?

16 tinaz:

skriven

Ja det är sommar det :P

//T

17 tinaz:

skriven

Jag glömde säga att jag har länkat din sida om det går bra!

//T

18 Natalie:

skriven

Åh redan? :O Är dom dyra nu?

19 Camilla:

skriven

Svar: Ja fy det var inte kul!

Men gud så gott det ser ut med jordgubbar!!

20 synne:

skriven

Mums.....

Kommentera här: