"Hungran"

Vår Mastiff är alltid hungrig...hon kan troligtvis äta hur mycket som helst...




Ofta när man kommer in i köket så lägger hon demonstrativt huvudet i matskålen.



"Kanske är det någon som tycker synd om mig och ger mig lite godsaker"



Ibland tror jag att hon försöker lura mig att hon inte fått mat av A och tvärtom.
Vi dubbelkollar rätt ofta med varandra för säkerhets skull.
Hon kan verkligen se hungrig och lidande ut.



Och får hon inget kan hon bli så här sur och vägra ställa upp på någon vidare fotografering.

Har ni djur med "speciella egenskaper"?


1 Emelie:

skriven

Haha så söt, min katt rossi tuggar på mina fingrar när han är hungrig..



Kram

2 Vickan:

skriven

hejj hejj . aa , jag sa till mamma att jag ville ha då fick jag ;);)

3 Vickan:

skriven

hehe , aah , vet bara ibland är hon snäll ,:D:D;);) , ska du göra sen dåe?

4 Mia:

skriven

Djur är ju för härliga...!! ;-)

Vi får väl se när Siri flyttar in hos mig vad som händer

5 Inger Maryissa:

skriven

Ja, djur kan verkligen vara roliga och kluriga.

Speciellt kissar och vovvar.

Min katt kunde ställa sig vid matskålen och titta uppfodrande på mig och om jag just då reste mig så hoppade hon förväntansfullt emot mig med sina roliga ljud.

Men om jag satte mig ner igen, eller hon blev sur p.g.a. något annat kunde hon demonstrativt lägga sig med ryggen / baken mot mig, och det kunde komma små blängar... ;-)

Djur är ju så roliga.





6 Maria:

skriven

Fy va söt hund !! Och otroligt smart måste jag säga!! Snacka om att man blir charmad när den lägger huvudet i matskålen ! har ja aldrig sett innan !



Nått min hund gör när han vill hoppa upp i soffan är att han lägger uvudet på soffan och står och tittar snällt på en med ögonen.. de e svårt att motstå =)

7 Amirfride:

skriven

Very well done site! Please keep up the good work.

Kommentera här: