Hemma igen

Nu är jag hemma efter dagens shoppingtur. Tog med mig mammsen också idag så jag förenade nytta med nöje, jag brukar skjutsa henne när hon ska handla större och tyngre saker.
Precis när jag kom hem nu så öppnade sig himlen och regnet stog som spön i backen, åskan mullrar också.
Så medans jag väntar på att regnet ska ge sig så har jag hunnit med en blogg-runda, men nu är det dags att ta rätt på dagens shopping.


1 Jenny:

skriven

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2 Emelie:

skriven

Sv: Jag har bloggat i ett år och en månad snart =/

Hur länge har du bloggat?

3 J M:

skriven

Vilket sammanträffande, har också varit på stan idag + att det regnar hos mig :P

4 Emelie:

skriven

Sv: okej jag började i början av juni :)

5 Johanna:

skriven

Vill du bli dagens blogg i min blogg?:)

Skriv då en fråga i mitt inlägg "frågestund" så är du med i lottningen !:)

CIAO

(ursäkta reklamen)

6 Jenny:

skriven

tack:D

7 mickis:

skriven

Javisst :) hittade du något på shoppingturen?

8 kicki:

skriven

Vi verkar ha kommit in i ett regnstråk nu, tråkigt för nu vill man ha sol och värme istället, solen är framme ibland men lika snabbt blir det kallt och grått.

Här är massor av reor nu, tänkte ta mej en tur imorgon efter jobbet, lönen kommer ju då...

Ha det gott min vän och kramen på dej

9 Ann:

skriven

Mmm men vill inte låsa den jag har.I så fall får det bli en ny! Man har så mycker erfarenheter man vill dela med sej av men vill inte alla ska veta hur mitt liv har varit..

10 linda:

skriven

Nyttig heter är kul att shoppa det också...L



Regn regn och regn...

suck!

11 Ann:

skriven

Ja det är du ju! Tycker ju jag känner dej iallafall:)) Underligt!

12 Eva-Marie:

skriven

Hej! Är Erikas styvmamma. Vi tittade in hos dig och upptäckte din OTROLIGT fina blogg!! Jag skall också börja blogga och Erika skall hjälpa mig att starta upp! Må så gott! MVH Eva-Marie.

Kommentera här: