Helgens shopping

Hittade två par fina skor på Scorett, ta två betala för en, så nu är skorna till sommarens två bröllop ordnade.
Hittade också tre par olika leggings som jag tänker ha under klänningen.
Har även inhandlat schampo, duschkräm och body-lotion...Det allra bästa med helgens shopping var ändå att A hittade nya "fin-kläder", det brukar inte vara det lättaste att få med honom i klädbutiker...han hittade t o m nya snygga skor till sina 46:or....ibland har man flyt och hittar saker  =)







1 Kattis:

skriven

Godmorgon!

JA, lite stabilitet måste man ju ha. Annars är det som att hålla huvudet ovanför vattenytan hela tiden.

4 veckor kvar till semestern!!

Nu ska jag rassla till jobbet.

Kramar

2 jayne:

skriven

snygga skor!!!

Va...semester snart...ja..grattis!!! Jag ska jobba två veckor till efter denna...men men men...det går det också...

3 Camilliondollar Baby:

skriven

God morgon!



Nice shopping!



Kram

4 Anna´h:

skriven

Wow , wow , wow vilka schyssta skor !!

Så snygga ...

Bär dom med näsan upp i vädret = )) !



5 Bim HD:

skriven

Hm, jag var på Scorette i Karlstad i lördags. Nä, de hade inte det erbjudandet, nej... och jag som behöver mer skor... ngn som tror jag är trött på mina svarta pumps? helt rätt... Och jag HITTADE på ett annat ställe ett par svarta pumps, lite högre klack... fanns inte i min storlek i hela länet, blääää...

Må så grankott... ngn som kom hem med... hm... nagellack? Ja, ungefär... ville jag ju inte ha, egentligen!!!

6 Pernilla:

skriven

Hitta 46:or är nog inte alltid det lättaste. Vilken tur Ni hade.

/P

7 My:

skriven

Fina saker! Alltid kul när man fyndar, hittar det man ska ha! Kram

8 Margaretha:

skriven

Ja du har shoppat ser jag....en sån tur att hitta så jättefina skor.....

Kram

Margaretha

9 Carina:

skriven

Så läckra....du kommer att vara kvällens Askunge...passa dig så du inte tappar din sko på trappen hem ;)

10 Ann-sofie:

skriven

Ursnygga skor....me like!

Ha en bra kväll

Kram

11 Carina:

skriven

Men oj vilka söta skor du handlat,

båda två är ju precis så söta som skor

ska vara :-)

12 Tina:

skriven

Söta sommarskor, det blir nog en succé....

13 synne:

skriven

Skorna såg sköna ut.

Jag kan inte ha skor med hög klack på, så dina fynd där skulle passa mig perfekt.

Kramen Synne :D

14 andrea:

skriven

hejsan :) supersnygga skor ;)

läs & kommentera gärna min blogg. Då gör du mig glad :)

Kommentera här: