Har det gått troll i det här!!??



I dag var det planerat att jag skulle träffa Annsingen, vårt andra försök....
03.30 vaknar jag och mår skit!!!
Magen är som en spärrballong och jag mår illa.
Kanske något jag ätit eller...?

Jag hann inte ens skriva klart inlägget förrän det var dags...



Nu går jag och lägger mig igen...


1 Ann:

skriven

Men fy då lilla gummman!

Krya på dej!

2 jayne:

skriven

isch... inte kul med såna magar,,,, min brukar vara sådär.. men...ta i träää... kanske lagom till semestern,,.. ja o när solen kommer... Slår aldrig fel.

Ligg du ner... ta dagen som den kommer... kram

Vilken härlig (eller vad ska man säga) bild på pumpan...



3 Evelina:

skriven

Usch då va hemskt!:( Ta det lugnt och krya på dej nu!



Kram!:)

4 Carina:

skriven

Urk, hoppas inte att det

smittar via datorn nu bara!

Krya på dig!

5 Gabbi:

skriven

Nämen gumman då...här hemma kräktes det oxå igår, sonen...så vi vet väl va vi har att vänta?!

Krya på dig!!!

Kram

6 MissyElliot:

skriven

Usch, din stackare. Hoppas att det går över fort..

Krya på dig kramizar

7 Inga M:

skriven

Enda trösten är väl att såna här virus går fortare över än virus på datorn. Hoppas Du kryar på Dig snabbt och kommer i bloggform igen!

8 Joana:

skriven

Usha har du magsjuka eller nåt?

Hoppas du blir bättre!



Jätterolig bild den där med pumpan faktikst! :D

9 Lillaviola:

skriven

I bland är livet en låång jäkla uppförsbacke...Krya på dig!

10 Tessan:

skriven

Nej men bläää vad trist:( Hoppas du snart känner dig bättre! Krya på dig vännen. Kram:)

11 Carina:

skriven

Urk.....:/

Inte något man önskar sig på sin SEMESTER :(

eller annars heller för den delen...hoppas det går över fort nu.

Kram

12 Pernilla:

skriven

Stackars lilla du. Krya på dej!



Det heter ju "tredje gången gillt" så du ska se att Ni får till en träff nästa gång.

/P

13 A:

skriven

Morning sötnos....

Fy vad trist med magsjuka....Blö.

Hoppas verkligen att du snart mår bättre...

Kramen

14 sanny:

skriven

ush, krya på dig

15 JOSEFINE:

skriven

god morgon

16 vivan:

skriven

Nää, fy för den lede:) stackars dig...tänker på dig så det knakar...krya på dig nu...kramiz

17 Kattis:

skriven

Men stackars dig.

Då ska jag se till att du får lite fina saker på posten snarast.

Kram

18 Nettan:

skriven

Krya på dig !!!

19 Johanna:

skriven

usch! stackars dej.. du får krya på dej!!



men lite roliga bilder du hade där xD

20 Maria:

skriven

Fy då det låter inge vidare. Krya på dig!

21 matilda:

skriven

Hej jag behöver verkligen hjälp! Jag har bloggat ett tag och nu vill jag komma med på "mest aktiva listan" Jag har försökt med allt jag kan komma på. Jag försöker få många besökare och kommentarer, och jag bloggar 10-20 gånger per dag. Jag ser att de flesta på "mest aktiva listan" inte behöver blogga såpass mycket, så jag undrar helt enkel: vad kan jag ha missat, vad ska jag tänka på och hur gjorde du för att ta dig upp på listan?

jagär jättetacksam för svar!! Kram/matilda

22 S A R A:

skriven

svar:: men tacktack :]usch då, krya på dig!

23 TM:

skriven

Heej jag vaknade vid 2.30 o mådde pyton trodde att jag skulle dö. Krya på dej/kram

24 Mia:

skriven

Nä, stackars dig! Måtte det gå över snart... :/

25 Inger Maryissa:

skriven

Usch...vad trist.

Magsjuka eller vad det är, är inte roligt alls.

Hoppas du mår bättre snart.

26 Martina:

skriven

Ja, ostkebab är som vanlig kebab fast med ost och champinjoner också, riktigt gott :) Krya på dig!

27 Cajsa:

skriven

Usch fy...hoppas det går över fort. =(

28 sanny:

skriven

jaa, visst är hon söt :)

29 matilda:

skriven

sv:tack för hjälpen, krya på dig!

30 Joana:

skriven

Tack! :) Jag ska! :)

31 Märta:

skriven

usch stackare. Jag hoppas du snart blir bättre, bra med cola, det hjälper när man är dålig sådär.

Krya på dig!

32 synne:

skriven

Men snälla vän, vad har du råkat ut för?

Se till att bli frisk snart.

En bli-frisk-kram till dig vännen.

Synne.

Kommentera här: