Hänt sen sist



Jag tog mig en promenad och mötte A när han kom från bilmeken, blev 30 minuter i rask takt.




Frukosten är intagen och morgontidningen är läst.



Tvättmasinen går för fullt som vanligt...


Har varit en sväng till grannen och tittar på  kattungar...är eventuellt spekulant på en eftersom vi ska ta bort en av våra som tyvärr börjat kissa inne =/

Jag det är väl ungefär vad som hänt här idag.
Vad har ni haft för er på förmiddagen?



1 HannahSthlm:

skriven

Önskar dig en fortsatt fin onsdag!:)

2 Ann:

skriven

Ja dom ramlade inte ut i alla fall!:)

3 matte:

skriven

Läcker bild på igelkotten!

Inte gjort så många knop än.. få se vad det blir i dag.. tvättmaskin och sånt "kul" lär det bli.. lyssna på sommarprat och roa jycken, sedan vet jag inte. Solen skiner :D

4 Ingrid ^^:

skriven

vilken söt kotte :3 (igelkott) xD

5 Gabbi:

skriven

Hejsan raring!!

Fattar somj du haft en underbar onsdagsfm!?Själv sitter jag på jobb!!

trist, då ingen e hemma

Ha det gott!

Kram

6 LOVISA:

skriven

söta bilder!

7 LOVISA:

skriven

söta bilder!

8 Ellen:

skriven

vad skoj med en kattunge,,, fast tråkigt att behöva ta bort en man har sedan innan, altid tråkigt när det händer...

9 Inger Maryissa:

skriven

Vilka så söta kissemissar !!

Ja, det är jobbigt när en kisse, kissar inne....det är otroligt svårt att få bort lukten.

Min första katt gjorde likadant, och t.om. förstörde min favoritklänning som råkade ligga på en fåtölj.

Hoppas det går bättre med den nya kissen du planerar att skaffa.

10 Sandy:

skriven

Nej!! Vad tråkigt! Vilken av dem är det? Åh vad sorgligt!

11 synne:

skriven

Har inte hunnit med så mycket än.

Jobbat, varit ute och fotat sjön på morgonen.

Det är väl ungefär det.

Hoppas du finner en fin kisse.

Kommentera här: