Grrrrr!!!!!

Nästan varje gång jag pratar med någon på Viasat eller Canal Digital så blir jag förbannad.
Det är bara en massa strul och dålig service hela tiden. I dag hade vi helt plötsligt inga kanaleroch när A ringer upp så säger dom att vi har obetalda räkningar??!! VI HAR FÖR SJUTTON AUTOGIRO SEN FLERA ÅR TILLBAKA!!!
Efter många om och men och när jag bett att få tala med chefen så visar det sig att CD har plockat bort autogirot när vi förlängde vårt abonnemang för någon månad sedan?? Hur korkat är inte det?? Och att sen bara koppla bort kanalerna utan att meddela oss??!!
Jag tände på alla cylindrar idag och gav mig inte förrän kanalerna var tillbaka och dom lovat skicka en faktura som inte ska behöva betalas förrän i slutet av månaden. Har dom gjort fel ska väl för sjutton inte kunden drabbas!!!
Är det någon fler som har dåliga erfaranheter av Viasat eller Canal Digital?



glitter-graphics.com
1 Emelie:

skriven

Helrätt! Jag hejar på dig!

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Japp, har haft CD i snart fyra månader och det strular till och från med kanalerna. Sen har de urusel service!

3 Janos:

skriven

Jag håller fullkomligt med när det gäller CANAL DIGITAL! Deras sätt att debitera avgifter, deras snorkighet i den s.k. kundservicen... Jag har fått nog och säger upp allt!

Vet att missnöjet med Canal Digitals kundservice är massivt... Kritisera se till att de skärper sin attityd och respekt för sina kunder!

4 Marcuskamilla:

skriven

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

Kommentera här: