Godmorgon!


Hoppas er midsommarafton var lika bra som min, vi hade en riktig kanonkväll igår, rapport kommer under dagen när A:s
mobiltelefon är tömd på bilder =)
Här skiner solen just nu men enligt väderleksrapporten så ska det regna hela dagen, jag hoppas dom har fel.
Om vädret håller i sig och orken infinner sig så ska jag jobba lite på gården idag...är LITE seg men inte så farligt.
Vad ska ni hitta på idag?

1 Kattis:

skriven

Hihi, japp, klart du ska titta över. Vi bor ju sååå nära. ;P Men jag är hemma hela sommaren!

Jag lägger upp en bild på ett gultgrönt halsband.

Det är lite annorlunda grönt, men du ser idén.





2 Nina:

skriven

Men... regn! Inte roligt på midsommar och semester. Fast ibland är det mysigt att krypa upp i soffan och lyssna på regnet och bara vara.



Gomorron!

Kommentera här: