Gnäll-blogg

Nu är det synd om mig...försöker dricka mycket vatten men det är inte lätt när man mår illa...känner mig inte direkt sjuk men det känns som om något vill komma upp från magen hela tiden...det bubblar och jag rapar...skönt att få gnälla av sig lite i alla fall!!
Målet är i alla fall att vara på jobbet efter lunch idag...mot vattenflaskan!!


1 Camilla:

skriven

Usch vad jobbigt att må illa! Finns inget värre.

Kram och krya på dig!

2 carina:

skriven

Uch..det är väl inte ett migränanfall på gång hoppas jag...kanske det är värmen som gjort din mage i olag.

Klagar lite jag mä...har så ont i röven idag efter gårdagens slit i dammen....måste betyda att jag kommer att få en jäkla fast rumpa nu ;)

3 Trolda:

skriven

Krya på dig! Värmen suger ut rejält just nu...jag har dock badat hela dagen idag...=D OCH druckit mycket, mycket vatten!



Trolda - med krya på dig kramar!

4 synne:

skriven

Vatten med lite salt och minneraler. Pröva det...

God bedring.

Synne :D

Kommentera här: