Från hjärtat



Kärlek är en resa utan kompass i ett väglöst land. Ett äventyr!
1 JONNA!:

skriven

underbart!

2 Anna´h:

skriven

Det har du så rätt i så = )) !!

Natti natti - kram

3 Carina:

skriven

Kärlekens väg känns väldigt guppig i bland...men jag har även kört på den när den är som en autoban ;)

4 Lovisa:

skriven

Fina bilder osånnt :)

5 J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren:

skriven

Åh vilken fin blogg :)

6 Linda:

skriven

Hoppas du sover gott :)



Sov du gott? ;)

7 Vaniljis:

skriven

Ha en trevlig söndag! Kram

8 Ann:

skriven

God morgon!

9 Fredrik:

skriven

ha en underbar dag! Glöm inte frisörfrågan på min blogg! Chilla lungt... =O)

10 A:

skriven

God morgon...

Åh, vad fint det var =)

Ha en fin dag...

Kramen

11 jenny:

skriven

fin blogg:)

12 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Jag har lagt upp tre bilder till på smycken...men jag vet inte vad du tycker. Det är mest färgerna ..igen.

Ha en skön dag!

13 A:

skriven

Jomen visst skulle jag kunna rita mer =)

Har dålig inspiration. Och inte ska det betalas något ;) Jag behöver ju öva =)

Det enda är ju att jag gör det när jag har tid och lust......

14 Ann:

skriven

Jepps...syrran och jag åker idag...vi har en del att fixa;))

I morgon...hm....jag kan tänkas fara då med:))

Japp tisdag torsdag o lördag har dom öppet:))

15 madde:

skriven

godmorgon:) Hoppas du får en bra dag!

16 A:

skriven

Jag ska göra ett försök =)

Men ikväll i så fall....

17 Kattis:

skriven

Hihi, men det skulle inte bli lika snyggt gult. Det till höger.

Ja, dom är till salu, du kan få båda för 250 kr.

Jag måste börja byta ut min kollektion nu, hihihi.

Jag tror jag har alla som jag visat hemma till salu om du vill ha fler billiga halsband.

Må gott!

18 matte:

skriven

Så sant!

19 Kattis:

skriven

Vad roligt!

Hoppas du blir nöjd med dem.

Mailar strax!

Kram

20 Kattis:

skriven

Vad roligt!

Hoppas du blir nöjd med dem.

Mailar strax!

Kram

21 Camilla:

skriven

Ja verkligen....:-)

Kommentera här: